Açık Öğretim Lisesi Sınav Sonuçlarımı Nasıl Görebilirim ? AÖL

0
Merhaba değerli arkadaşlar, açık öğretim lisesi sınav sonuçlarımı nasıl görebilirim, aöl sınav sonuçlarına nerden bakabilirim, açık öğretim lisesi sınav sonuçlarına nereden bakılır öğrenmek istiyorsanız aşağıdaki bölüme göz atabilirsiniz.Sınav sonuçları ve sınavlarda aldığınız kredi miktarlarını görebileceğiniz bilgiler aşağıdaki bölümde yer almaktadır.
aöl sınav sonuçları sorgulama, aöl sınav sonuçlarını nasıl görebilirim, açık öğretim lisesi sınav sonuçları
Açık öğretim lisesinde okuyan herkes belirli aralıklar ile sınavlara girer ve sınav sonucunda alınan krediler ile liseden mezun olma şansı elde edilir, Peki sizlerde sınava girdiniz ve sonuçlarını nereden öğreneceğinizi bilmiyorsanız tek yapmanız gereken aşağıdaki anlatılanları sırası ile uygulayarak sınav sonucunu sorgulamaktır.AÖL sınav sonuçları Milli Eğitim Bakanlığı'nın iş takvimine göre açıklanmaktadır.

Açık Öğretim Lisesi Sınav Sonuçlarımı Nasıl Görebilirim ?

  1. Öncelikle http://aol.meb.gov.tr/ buradan giriş yapınız.
  2. Giriş yaptığınız sayfada manşet kısmının hemen altında iş takvimi yer almaktadır, bu takvime bakarak sonuçların ne zaman açıklanacağını öğrenebilirsiniz.
  3. İş takvimine göre sonuçların açıklanacağı gün sitenin üst kısmında sisteme giriş bölümünde yer alan öğrenci girişi linkine tıklayarak, aöl profilinize halk eğitim merkezleri tarafından sizlere verilen öğrenci numarası ve şifre ile giriş yapınız.
    aöl sınav sonuçları sorgulama, aöl sınav sonuçlarını nasıl görebilirim, açık öğretim lisesi sınav sonuçları
  4. Öğrenci numarası ve şireniz ile giriş yapıktan hemen sonra açılan sayfanın sol menüsünde sonuç bölümü yer alacaktır ve bu bölümde sınavdan aldığınız kredileri ve hangi derslerden geçtiğinizi, hangi dersten ne kadar kredi aldığınızı görüntüleyebilirsiniz.
Belirtilen bu bölümde AÖL'den Alinan Belgeler, Arşiv Bilgileri, Ders Bilgileri (Alınan), Dönem Bilgileri, Dönem Dersleri, Genel Bilgiler, Kimlik Bilgileri, Kitap Bilgileri, Kredi Bilgileri, Sınav Giriş Belgesi, Ücret Bilgileri, Sınav sonuçları gibi tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.

Aklınıza takılan tüm bilgilere http://aol.meb.gov.tr/ adresi üzerinden ulaşabilirsiniz veya alt kısımdaki yorum alanına merak ettiklerinizi, sorularınızı ve görüşlerinizi yazarak bilgi alabilirsiniz. Açık öğretim lisesi sınav sonuçlarımı nasıl görebilirim diyenler için sizlere bilgiler vermeye çalıştık umarız faydalı olur.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !