Erotik Sözler

0

Sitemizin bu sayfasında erotik sözler, en güzel erotik sözler, anlamlı erotik sözler, kısa erotik sözler'den oluşan bir arşiv yer almaktadır, İlişkinizi renklendirmek için kullanabileceğiniz ilginç sözler arıyorsanız bizler sizler için özel olarak seçtik ve bu sayfada bir araya getirdik, blogarsi.com ailesi olarak ilham verici tüm sözleri ve erotik anlamlar taşıyan kelimelerden oluşan güzel sözleri araştırdık, sizlerinde beğeneceğini düşündüğümüz için burada paylaşma kararı aldık.Binlerce söz araştırdık ve bu sözler arasından en kaliteli olanlarını seçtik, eğer burada yer almayan ve sizlerin beğendiği erotik sözlerin listesini oluşturarak bizlere gönderebilirsiniz, alt kısımdaki yorum alanına kullanıcı adınız ile birlikte oluşturduğunuz listeyi yazıp göndermeniz yeterli olucaktır, editörlerimiz inceledikten sonra sizleri dilerseniz sizin adınızla dilersenizde adınızı gizleyerek bu sayfada paylaşacaktır.Şimdi açıklamayı daha fazla uzatmayıp en özel ve şehvetli erotik sözlerden oluşan arşivimize geçiş yapalım.

Erotik Sözler

Erotik Sözler


Anlamlı ve Güzel Erotik Sözler

Hayatta akıl sağlığını korumalıyız, yatakta değil.

Hayatının aşkı olmayabilirim, ama yatağının aşkıyım.

Birinin hayatımı değil yatağımı karıştırmasını bekliyorum!

Şimdi yatağımda olmalısın, düşüncelerimde değil.

Hesaplamalarıma göre kıyafetlerimi çıkarmak için tüm ön koşullara sahipsin.

Vücudun zevkle kaybolduğum tek yer!

Gün boyunca iyi dinlen, çünkü geceleri çok daha fazla yorulacaksın.

Yatağım dünyadaki ikinci en konforlu yer, sadece senin için ikinci.

Bir öpücüğün bin kelimeye bedel olduğu söyleniyor... Vücuduna kitap yazmak istiyorum.

Kimya olduğunda yaklaşım kaçınılmazdır.

Vücudunun her yerinde kayboldum, kadın sana verecek her şeye sahip değilim, ama sana istediğini veriyorum, deride deri.

Saf olmayan düşüncelerimden sorumlu kişinin güzel gözleri ve soyadı var.

Günaha, aklın bir şey söylediği ve bedenin başka bir şey istediği zamandır.

Benim cinsel tercihim sensin!

Bu soğukta, hiç soğuk seni yakalamazsa, bırakalım!

Çoğul ondalık diyene kadar seni öpmek istiyorum.

Her neyse, dört duvarda, benim için yapılmış, gülüşün cennet ve aklımı kaybetme daveti ve her sabah ihtiyacım olan şey budur

Kıyafetlerimizi çıkaracak kadar seni öpeyim.

Hava çok soğuk. Neden beni ısıtmıyorsun?

Gözlerini, ağzını, derisini hayal edebiliyorum.

Farkında değilsin, ama birbirimize yakın olduğumuzda, dokunmadan bile, içimde birçok şey oluyor.

Seni bana yakın hissetmek istedim, cildin bana yapıştı, vücudumdaki öpüşün, her parçamı özenle ve sevgiyle keşfettin. Beni çıldırtan ve tüm varlığımı ele geçiren kokuna daha yakın hissetmek istiyorum.

Seni gördüğümde, sesini duyduğumda bedenim titriyor.

Ellerinin beni okşadığını ve gözlerinde olmayan her şeyi bulmaya çalıştığını hayal ediyorum.

Ağzını benim üzerinde, gözlerimi senin üzerinde görüyorum ve aniden, her şey birbirine uyduğunda ve duygu ve hislerimizin zirvesindeyken dünyayı unutuyoruz.

Her şeyin sonsuz olmasını ve dünyanın birkaç saat durmasını istiyorum.

Çılgınca şeyler yapmak istiyorum, gizli çılgınca şeylerimiz, sadece sen ve ben.

Zaman ya da yerim olmak istemiyorum, düşünmeyi bırakmak istemiyorum, sadece tehlikenin, tutkumun arkasındaki duygu ve işaretlerin tutkusunu hissetmek istiyorum.

Sen aklıma düştüğünde, titrediğim ve seni arzuladığım anlar oluyor. Acaba neden?

Şimdi şu dakikada aklımdan geçen ve arzuladığım tek kişi sensin.

Ben flört etmiyorum. Ben sadece çok çekici birinin ekstra dostu olmak istiyorum.

Beni çoktan sarıp sarmaladın. Ama her gün beni daha derine ve daha derine çekiyorsun.

Beni deli ediyorsun. Yani; senin için deliriyorum…

Biraz Rubik küpü gibiyim. Benimle ne kadar çok oynarsan, zorlaşıyorum.

Boynuma sürterek göğüsIerinin arasından, aşağıya, kaIçamın yanına kadar getirip, yuvasına oturttum! Çıkan şıIak sesi ise o an bana çok üven veriyordu. Bence sende emniyet kemeri takmalısın.

Bu dünyada 7 milyar insan var ama ben sadece şu an seninle olmak istiyorum.

Ateşli Görevler Oyunu

Hayatım senin esirinim! Bana bu gece istediğin şeyi yapmakta serbestsin. E hadi! Seni bekliyorum…

Sevgilim, arzularını tamamen serbest bırak. Çünkü bu gece ne istersen yapabiliriz.

Bu Yürek sende tattı şehveti. En derinlerinde hissetti sıcaklığı. Gözlerinin içinde kayboldu gözlerim. O sıcak yüreğini hiç bir zaman esirgeme tek Aşkım.

Bu gündüzün gece olmasını o kadar çok bekledim ki! Neden mi? Çünkü senin sıcaklığına kavuşmak için.

Hayatım! Bil bakalım ben nerdeyim? Dur dur sen söylemeden cevap vereyim. Yataktayım ve tamamen çıplağım. Bilmem, senin de haberin olmalı diye düşündüm.

Seninle ilgili çok özel bir bilgim var. Mesela çok ateşlisin ve sana her baktığımda tenim bronzlaşıyor.

Ah ah! Dün gece inanılmazdın, süperdin, harikaydın! Ama sadece rüyalarımda olmasaydı, gerçeği olsaydı onun nasıl olacağını var şimdi sen hayal et!

Vücudundaki en sevdiğim yerin neresi mi? Şu an ellerimle oraya dokunduğumu hayal et. Ne kadar da pamuk ellerin var senin öyle…

Yavrum dikkat et. Erkekler araba gibidir ve eğer sen dikkat etmezsen, altında kalırsın.

Dün gece, ikimizle ilgili çok edepsiz, ama anlatmaya utanacağım bir rüya gördüm. Belki arayıp dinlemek istersin:)

Gece seni rüyamda görüyorum ve gündüz seninle uyumayı hayal ediyorum.

BU hayatta gördüğüm en deli, en kışkırtıcı ve en heyecan verici kadın sensin.

Gözlerin nehir, kirpiklerin köprü olsa, sonra ben üzerinden geçerken o ipler kopsa… Ama düştüğüm yer sadece ıslak dudakların olsa. Of be hayale bak.

Gözlerine baktığımda eriyorum, bitiyorum. O an dudaklarını emesim geliyor. Sana dayanamıyorum sevgilim! O kadar seksisin ki, karşı konulamaz bir kadınsın.

Yaa biliyuor musun senin harika bir popon var. Üzücü olan şey ise o harika şeyleri sadece üzerine oturmakta kullanıyorsun.

Her yüreğin harcı değil, dokunmadan sevmek.

İlk öpücüğümüz destansı olacak, değil mi?

Seni çok seviyorum. Sana dokunmayı seviyorum. Seni öpmeyi koklamayı seviyorum. Kadınım olmandan çok memnunum.

Seni düşündükçe çıldırıyorum. Kendimi zor tutuyorum, ne olur bir an önce gel artık.

Keşke yatağının üstüne yatan bir oyuncak ayı olsaydım, bu yüzden onunla her oynadığında, beni kucaklardın.

Krem şanti veya çikolata şurubundan hangisini tercih edersin? Çünkü sonrasında vücudunu neye yatıracağımı bilmek istiyorum.

Onlar benimkine dokunmadıkça dudakları okuyamam.

Hu huuu! Sadece duştan yeni çıktığımı bildirmek istedim sana.

Ne mi düşünüyorum? Mesela şu an evimde olsaydık birlikte neler yapabileceğimizi düşünüyordum.

Karanlıkta Parlayan Kamasutra Zarları

Sen ne giyersen giy ya da ne kadar süsIenirsen süsIen! Hepsi boş sevgiIim. Çünkü doğaI güzeIIiğin beni bitiriyor…

Bir tahmin oyunu oynayalım mı? Sence şu an üzerimde ne var? Cevabı bulabilirsen, kapım sana açık…

Kokunu ve güzelliğini düşündüğüm zaman kalbim hızla çarpıyor. Sanki karnımda küçük kelebekler uçuşuyor.

Seni düşünüyordum ve bedenimde anlam veremediğim kıpırdamalar hissettim.

Çok özledim, saçlarını, kokunu, gözlerine bakmayı. Artık seni içimde istiyorum sevgilim.

Seni kalbimde tutacağım, seni kolumda tutana kadar.

Biricik aşkım biz galiba seni çoooook özledik. Hatta bence o daha çok özledi seni.

Senin için çıldırıyorum. Şu an yalnızca senin olmak istiyorum.

Seninle yan yana olduğumuzda, kontrolü kaybedecek hale geldiğim anlar oluyor.

Titrememe sebep oluyorsun…

Umarım ehliyetin vardır çünkü beni deli ediyorsun.

Üzerimde ne olduğunu tahmin et.

Yanımda çocuk istemiyorsanız, neden sadece pratik yapmıyoruz?

Yanımda oturduğunda, kalbim nefes almayı unuttu.

Yaramaz olduğun zamanlar sana bir başka bayılıyorum.

Yatağının kraliçesi olmak istiyorum.

Yine senin yanında olmak için sabırsızlanıyorum. Veya üstte, istersen

Zamansız gelme elim kolum dağınıksa sarılamam.

Resimli Erotik Sözler 

Erotik Sözler

Erotik Sözler

Erotik Sözler

Erotik Sözler

Erotik Sözler

Erotik Sözler

Resimli erotik sözler sayfamızın burada sonuna geldik, sayfamız sürekli olarak güncellenecek ve sizler için en ateşli sözleri paylaşmaya devam edeceğiz, sizlerde bizlere destek olmak isterseniz, aşağıdaki yorum bölümüne paylaşmak istediğiniz sözü ekleyebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !