Siteme Sponsor Hosting Arıyorum

0
Sizlerde siteme sponsor hosting arıyorum diyenlerdenseniz bizimle iletişime geçerek ücretsiz hosting sahibi olabilirsiniz.Site sahibi olmak isteyenleri desteklemek adına blogarsi.com ailesi olarak kazandığımız reklam gelirleri ile site sahibi olmak isteyen herkese yardımcı olmaya karar verdik.Artık firma firma gezmenize gerek yok bizler sizlere limitsiz cpanel hostingi ücretsiz olarak veriyoruz.
sponsor hosting arıyorum, ücretsiz hosting arıyorum, bedava hosting arıyorum

Yaptığımız araştırmalar sonucunda bedava sponsor hosting arıyorum diyen binlerce internet kullanıcısı var, sizlerde onlardan biriyseniz blogarsi.com ailesine katılarak sizlere sunduğumuz imkanlardan faydalanabilirsiniz, Sunduğumuz bu ücretsiz hizmeti kötü emellerine alet edecek olan arkadaşlar lütfen uzak dursun çünkü tüm siteler kontrolümüz altında olacak ve yasal olmayan içerik paylaşanların hostu anında iptal edilecektir.

Sponsor Hosting Arıyorum Diyenler Buraya

Bir çok kişi neden böyle bir hizmet verdiğimizi soruyor, Bu soruya kısa bir açıklama yapayım, bizler uzun zamandır internet hizmetleri ile uğraşıyoruz, bizler bugünlere gelene kadar o kadar çok sıkıntı yaşadıkki anlatmakla bitmez, yaşadığımız sorunlar nedeniyle internetten soğuma durumuna gelsekte pes etmedik ve devam ettik bu nedenlede bizim yaşadığımız zorlukları başkalarıda yaşamasın diye ihtiyacı olan tüm herkese yardım eli uzatma kararı aldık.

Herhangi bir kategoride site açmak isteyen herkes sunduğumuz bu hizmetten ücretsiz olarak yararlanabilir, Bizimle iletişime geçerek domain adresinizi belirtmeniz yeterli olacak ve Belirttiğiniz domain adresine limitsiz cpanel hosting açılacaktır.Filezilla ve cpanel kullanıcı adı ve şifreleriniz sizlere tarafımızca teslim edilecektir.

Ücretsiz hizmetlerimizden faydalanmak isteyen arkadaşlara her türlü teknik destek imkanı verilecek ve tüm konularda yardımcı olunacaktır.Teknik ekibimiz sizlere herzaman yardımcı olmak için online olarak bilgisayar başında yer almaktadır.

Sunucularımız oldukça hızlıdır ve açacağınız sitelerde asla problem yaşamazsınız, Sizlerde ailemize katılmak ve bu imkanlardan faydalanmak için sitemizin üst kısmında yer alan iletişim bölümünden veya web.developer07 skype adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !