Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri ve Hasret Mesajları

0
Bu sayfamızı sevgiliye duyulan özlem sözleri ve hasret mesajları üzerine hazırladık, Sevdiği insanı özleyen fakat bunu bir türlü dile getiremeyen arkadaşlar buradaki sözler tamda sizlerin duygu ve düşüncelerini tarif eden sözler, Burada yer alan sözleri özlediğiniz kişilere gönderebilir ve duygu ve düşüncelerinizi onlarla paylaşabilirsiniz.
Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri ve Hasret Mesajları

Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri ve Hasret Mesajları

Yüreğim çok ses çıkarmada bilmesin onu nasıl özlediğimi. Fark etmesin nasıl özlendiğini.


  • İçim kan ağlaya ağlaya her hatıramızı kestim bilerek, mektuplarımızı ise yaktım kül olana dek.


Beklemiyor ne kalbim ne de bedenim artık senin gelmeni. Çiçeklerim solacak, kalbime karlar yağacak, yine gün doğacak ama sen gelmeyeceksin sevgili.


  • Yüreğimdeki isyanları seni unutmaya çalışarak durduruyorum. Ama ne çare, sonsuzluğa doğru yol alıyorum.

Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri

Sen gittin ya, sanma seni unuturum. İçimde yanan ateşine yeri gelirse, köz olurum.


  • Ay, güneş ve tüm gezegenler benden kilometrelerce uzak senin gibi. Ama bil ki, her sabah onlarla uyanıyorum tıpkı seninle uyandığım gibi.


Adını kurumuş güle dönüştürdüm, kalbimin içinde kitapta saklıyorum. Gün gelir de yine o kitabı açarsın belki diye.

  • Gülmek istiyorsun ya sadece bana bakmayı dene. Ama gerçek mutluluğu istiyorsan aynaya bakmayı dene.


Hayat neşeli olsaydı, doğarken yanımda senin nefesin olurdu da ağlamazdım.


  • Sen benim türevimsin, senin dudağından bir buse alabilmek ise integralim.


Dünyada sen ve nefesin yanımda olsaydı, yaşamama bir sebep, umuduma bir çare, hayatıma da bir neşe olurdu.
Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri

  • Seni severken sensiz olmak nasıl bir duygu bir bilsen, ama o kadar seviyorum ki seni istemem tatmanı böyle bir duyguyu.


Sen benim gözlerimden bir anda düştün, sonra düşündüm ki sen zaten bana verilmiş bir ödünçtün.


  • Sen öylesine içime işlemişsin ki, gözlerimi kapattığım an önüme geliyorsun. Ne oluyor bana biliyorum ama bizim artık ne olduğumuzu bilmiyorum.


Özlemin en güzel tanımı, sensin. Sen baştan başa özlenen birisin.


  • Sen benim için uzaklarda olan ama hiç görmediğim bir şehir kadar özlem dolu, hep gitmek istediğim ama asla yürüyemediğim yolumsun.


Yaşamak sevgisiz olmuyor. Sevgi de sensiz olmuyor. Şunu da iyi anladım ki sevgilim sen de özlemsiz olmuyorsun.


  • Buralara ayda yılda bir kar yağar. Geri kalan her mevsim özlerim onu, tıpkı seni özlediğim gibi sevgilim.


Ya benim sevgimi kaybedecektin ya da benimle gelecektin. Sen kaybetmeyi seçtin, bense özlemeyi.
Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri

  • Balıklar sevdiklerine dokunamazlar sevgilim, benim sana dokunamadığım gibi. Onlar kalplerinde sever birbirlerini tıpkı benim seni sevdiğim gibi.


Sen geldin kalbimin kapılarına. Kapıyı çaldın, ben önce misafir sandım öncekiler gibi. Sen meğerse ev sahibiymişsin. Geldin içeriye yerleştin. Hoş geldin, artık nereye gidersem gideyim ev sahibimle gideceğim.


  • Bir anda kulakların çınlamaya başlayabilir dikkat et, ya da bir yerlerde bir anda anının anıldığını düşünebilirsin. Bil ki sen her zaman en özlenensin.


Beklemek en güzel duygudur belki de, gelecekse eğer beklenen. Özlemek ise en safi aşktır birine, özlüyorsa özlenen.

  • Asıl özlediğim ne biliyor musun? Sana bakarken bir anda göz göze gelip, gözlerini kısarak bana “İyi ki varsın” demen. Ya da en güzel anımızda utanıp yüzünü kızartman ya da sevgilim sensin tamamen. Sen ve senin varlığın. Tek özlem sebebim, tek hayatım.


Her ağlamak istediğim de seni hissediyorum ama gelmiyorsun, seni deli gibi özlüyorum ama biliyorum ki sen de beni sevmiyorsun.


  • Sen benim sokakta düşürdüğüm en sevdiğim oyuncağımsın. Her seferinde özleyeceğim ama hiçbir zaman kavuşamayacağım.


Gecenin en derin anında, sokakların karanlıklarında,  ya da ortak bir arkadaşımızın doğum günü partisinde her zaman sen geleceksin aklıma. Bunu giderken sakın unutma.


  • Seni, yağmurdan sonra ortaya çıkan toprak kokusu gibi seviyorum sevgilim. Yağmurdan sonra gelen toprak kokusu gibi gelsen, koksan yüreğimde damla damla.


Sen yokken bile aşkı ben seninle yaşıyorsam, sen varken bile seni özlüyorsam, unutma biz aşkın en derin haliyiz.
Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri

  • Aklımdan çıkmadığın her an yaşamak bomboş, hayat boş, yüreğim ancak senin özleminle oluyor hoş.


Her aradığında yüreğimin bir yaprağın yağmurda titremesi gibi olmasını özledim, her baktığında domates gibi kızarmayı özledim, her seni seviyorum dediğinde Allah’a bir daha yanımdan ayrılmasın diye dua etmeyi özledim. Kısaca, hayatımda ki o kocaman yerini çok özledim.


  • Her uyandığımda seni odamın karşısında görüyorum, her sabah seninle kahvaltı yapıyorum, sanırım ben deliriyorum, şaşırma çünkü seni çok özlüyorum.


Usandım kurumuş bir bahçenin tekrardan yeşermesi gibi senin bana aşkının yeşermesini beklemekten, usandım güzel günlerimizin geri geleceği ümidini beslemekten, usandım kaderin bizi ayırdığını kabul etmemekten, sevgilim ben çok usandım artık seni çok özlemekten.


  • Uzakta olsan da dilimdesin aslında. Sen benim kalbimdesin her anımda. Şunu bil ki deli gibi özledim seni hayatımda.


Bir memleket kokusunu, bir annemin kokusunu bir de senin o mis kokunu özledim. Gel desem de gelmeyeceksin, ama bil ki her gün umutlarla bana gelmeni ve beni tekrardan sevmeni bekleyeceğim.


  • Sırılsıklam özleniyorsun, haberin var mı?


Seni özlerken iç yanması dedikleri şeyin mecaz olmadığını anlıyorum.


  • Ben özlüyorum, başkaları sarılıyor.


Ben bütün gülüşlerimi sende eskittim.


  • Seni bilmem fakat ben yeterince özledim.


Özlemin kusurundan büyük.
Sevgiliye Duyulan Özlem Sözleri

  • Özlemek ne garip şey..
  • Can veriyorum sanıyorsun ama can vermiyorsun


Beni özlediğini hayal ettim de bir an


  • Sesini duysam sesine sarılacağım. Öyle özledim.
  • özlemek
  • Düşünsene seni deliler gibi özleyipte ileti atmamak için kendine mani olan birisi var. Olacak iş değil.


Sonra birini özlüyorsun yedi milyar insan buharlaşp çuyor gözünden.


  • Aklımda kalmış bir resmin yalnızım yeniden bir araba içinde. Her yolculuğumda yanımdaki koltukta hayal ettim seni birlikte bir yolculuğa çıkıyoruz sanki her defasında tek mesele yanımdaki sen değilsin yalnızca boş bir koltuk, soğuk bir cam kenarı ve ben. Saçınla oynayan rüzgarlar kadar dahi bahtlı değilim.


Özlemek erken saatlere alınsın, sonra uykusuz kalıyor insan..


  • Sana hiç sarılmamış olabilirim fakat özledim.


Ses tonu çok ehemmiyetli , şimdi bi ” seni özledim” var bide ”seni özledim” var böyle yazınca olmadı fakat siz anladınız.


  • Nerdesin, nasılsın, neler yapıyorsun bilmiyorum fakat ara sıra seni düşümde görüyorum.


Özledin mi deseler düşünmeden hayır cildim; düşünürsem sesim titrer,gözlerim dolar kitlenirim.


  • Biri var aklımda, darmadağın özlediğim.


Hani “özledimm” diye haykırarak sarılmak gelir de karsılasınca sadece “naber” dersin ya
özlem sözler
Kalbim resmen göğüs kafesimden dışarıya fırlayıp, onun kalbinde kendi hakimiyetini kurmak için can atıyordu


  • Ya yalanım varsa tuvalet terliği olayım , özledim aq.


Sana olmayan özlem bir şeye benzemiyor
Kuyruksuz uçurtma gibi
Sokaktan biri geçiyormuş gibi
Başka bir özlemin öznesi sanki.


  • Vakiti saatlerle, dakikalarla değil, güneşin doğup batmasıyla değil, onunla ölçüyordum: ”Onu gördüm – görmedim, göreceğim – görmeyeceğim, gelecek – gelmeyecek..”


O denli o denli çok beklettin
Alıştırdın bekletmeye kendini
Çok zamanlar geçti de geldin
Senden çok seviyorum senin özlemeni


  • Kimi şeyler istemsiz olur.
  • Öksürmek gibi,
  • Aksırmak gibi,
  • Esnemek gibi;
  • Yada ne bileyim, “Özlemek gibi”…


Özleyince karşı tarafa bildirim gidene kadar teknolojiye teknoloji demiyorum arkadaş.

  • Sanırım gerçek özlem, özleyipte ifade edemediğin, gözlerinin dolmasına neden olan, olanaksız olduğu halde yolda gördüğün birini o sanıp heycanlanmakmış. Artık gelsin diye Allaha yalvardığın özlemmiş gerçek olan… Tarif edememekmiş özlediğini, söyleyememekmiş. Dilinin ucuna kelimelerin gelip daha fazla ileri gidememesiymiş.. Fakat özletme bu kadar, ne ben şair olayim “özledim” diye, ne sen şiirimin içinde geç “özlenen” diye…


Napiyosun sualinin yanıtına “Oturdum seni özlüyorum” diyesim var.

Sevgiliye duyulan özlem sözleri ve hasret mesajları adlı sayfamızın sonuna geldik, Beğendiğiniz sözleri sosyal ağlarda paylaşabilir kendi sözlerinizi ise alt kısımdaki bölümü kullanarak bizlerle paylaşabilirsiniz.En güzel sözler ve en güzel şarkılar sizlerle olsun dileklerimizle.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !