Romantik Çıkma Teklifi Sözleri, Anlamlı Teklif Mesajları

0
Bu sayfamız'da siz değerli blogarsi.com ziyaretçileri için romantik çıkma teklifi sözleri ve anlamlı teklif mesajları arşivi hazırladık, Hayatımızın en heycan verici anlarından birisi olan vede hayatımızı değiştirecek ilk adım olan sevdiğimiz insana teklif etmek için en güzel sözleri seçmeniz gerekmektedir işte tamda bu esnada bizlerde burada devreye girerek en güzel sözleri sizler için bir araya getirdik.
Romantik Çıkma Teklifi Sözleri, Anlamlı Teklif Mesajları

Romantik Çıkma Teklifi Sözleri, Anlamlı Teklif Mesajları

Akılımı başımdan alıyorsun, kalbimi hızlandırıyorsun. Aklım sende kalsın, kalbime girer misin?

Canıma can, yoluma yoldaş, kalbime huzur, hayatıma neşe katanım olur musun?

Ömrüme ömür katmaya, hayatıma iştirak etmeye, benimle geleceğe bir adım atmaya var mısın?

Sen benim hayatıma yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi girdin, hayatımı renklendirdin, gökkuşağım olarak kalmaya evet der misin?

Gözlerine baktığımda heyecanlanıyorum, güzelliğin gözlerimi kamaştırıyor, seninle aynı havayı solumak dahi beni mutlu ediyor. Hayatıma girersen dünyanın en  mutlu insanı olurum.

Gayem zatıaIinizi taciz etmek değiI acı-i umumiyrde muhabbet kurmaktır yanıtı müspetiniz kaIbi hayaIimi tamiri tayan edeceğinden dest-i muhabbetinize taIibim.

Şimdi sana söyleyeceklerimi şiirler yazarak söylemek isterdim. Ama kelimelere seni sığdıramadım. Sana haykırmak isterdim ama sesim o kadar gür değil. Bunun için yaşatmak istiyorum, sana aşkımı yaşayarak anlatmak istiyorum. Aşkımı tanımak, beni tanımak ve anlamak ister misin?

Söz gözlerim gözlerinden başkasına bakmayacak, söz kulaklarım senden başka kimsenin sesini bu şekil duymayacak, söz ellerim ellerinden başkasına değmeyecek. Sözlerimi yaşamak, beni yaşamak ister misin?

Bir ömre hayat, bir hayata aşk gerek. Ömrüme hayat, hayatıma aşk olur musun, aşkıma çare olur musun?

Hani bahar geldiğinde çiçekler açar, kuşlar öter, insanın ruhu aydınlanır ya. İşte seni her gördüğümde ruhum aydınlanıyor. Baharı hissediyorum. Hayatıma hiç tükenmeyecek bahar olur musun?

Sen çiçeklerin en güzeli, sen dünya güzeli, sen cennetten düşen bir parça, sen etrfa neşe saçan. Hayatıma güzellik katar mısın?

Şarjımın bitme sebebi olur musun?

Seni artık telefonuma sevgilim diye kaydedebilir miyim ?

Bir gün çılgınlık yapıp benimle çıkmak isterseniz yanıtım ; YEEES!

Madem ikimiz de yatınca tavanla bakışıyoruz, bu neden aynı tavan olmasın.

Önümüzdeki 40-50 sene içinde yapacak başka bir tasarının yoksa, benimle çıkar mısın?

Yüzük parmağın bpştaysa eğer, doldurmak isterim. Bunun için ilk adımı atar mısın?

Seninle geceleri mesajlasırken telefon suratuma düşsün istiyorum.

+ 3.sevgilime çok benziyosun
+ kaç sevgilin oldu ?
– 2

çıkma teklifi
 
Banyo yaparken buğulanan aynaya yazacağım isim olur musun ?

Bi tuzlu kahveni içerim.

+ Neyın var ?
– Soyadım var , alır mısın ?

Bir gülüş veya bir bakış o an insanın tüm hayatını değiştirebilir.. Hayatımı değiştirmeni istiyorum.

Benim onu sevmemin nasıl bir mucize olduğunu bilmiyor.nickcenter.blogcu.com

Belki de sıradan ve niteliksiz bir şey gibi görüyor bunu. O da haklı. Hemen hemen tanıyan herkes sevmiş onu. Değişik boyutlarda elbet. Fakat bir şekilde sevmiş.

Zati onu birazcık tanıyan birinin kayıtsız kalması, sıradan biri gibi davranması olanaksız.

Ancak ben ne yapabilirim? Anlatamıyorum.

Anlatamamamın sıkıntısı içimdeki telaşı kat be kat artırıyor…

Seni en çok ben seviyorum desem, en başka ben seviyorum ve en başta, herkesten çok, en çok, en…

Ne en? İçimden geçenleri bilse koşup boynuma sarılır.

Oysa yalnızca anlatabildiğim kadarını biliyor. Anlatabildiğim kadarını..

Bir gülü olmalı insanın. Senin gibi bir gülü… Dikenli hayatıma gül olur musun?

Mutluluk bir hayatı paylaşabilmektir. Mutluluğum olup hayatımı paylaşmak ister misin?

Sevgi tarif edilecek bir his değildir. Sana sevgimi tarif edemem, ancak sevgimi seninle yaşayabilirim. Sevgimi yaşamak ister misin?

Sevmek suçsa eğer celladım ol, yok suç değilse eğer gel yârim ol.

Bir masal yaşamak istiyorum, hiç bitmeyen bir masal. Masalım olur musun?

Güneşim ol ısıt beni, yağmurum ol ıslat beni, sevgilim ol mutlu et beni.

Bir hikayemiz olsun istiyorum, sevenlerin ayrılmadığı bir hikayemiz.

Seni görmek istiyorum. Her zaman sadece seni görmek istiyorum. Bir ömrü seninle yaşamak ve görmek istiyorum. Benim ömrüm olur musun?

Dost olmak, arkadaş olmak sana olan hislerimin karşılığı değil. Nefesim olmanı istiyorum. Nefesim olur musun?

Hayatta son günüm olsa, seninle yaşamak isterim. Son sözünü söyle deseler, sana seni seviyorum derim.

Ben kalbimi sana verdim. Senden sadece ona iyi bakmanı istiyorum. Kabul ediyor musun?

Bir ışık saçıyor gözlerin gecemi aydınlatıyor, heyecanlanıyorum o anda ya bu ışık sönerse diye. Gecelerimi, hayatımı aydınlatmak ister misin,  bir ömür ışığım olur musun?

Ömrünü ömrüme katmak, beraber yaşamak, beraber yaşlanmak istiyorum kabul ediyor musun?

Gökkuşağı gibi rengarenksin. Hayatımı da renklendirmek ister misin?

Hayatta güzel şeyler yaşamak için her zaman bir sebep gerekir. Benimde sebebim sen olur musun?

Seninle bir yola çıkmak istiyorum. Elini ellerimden hiçbir zaman ayırmadığım, ölene kadar devam etmesini istediğim bir yola. Yol arkadaşım olur musun?

Kalbimin boşta olması değil senin onu şereflendirmen için soruyorum. Kalbimi şereflendirip benimle çıkar mısın?

Güzel kelimeler söylemek zor çünkü şair olmak gerekir. Dillere destan teklifler etmek zor çünkü zengin olmak gerekir. Ancak ömrünün ömrüm olması için sadece sevmen gerekir. Söyle bana lütfen beni sevmeye ne dersin?

Kalpler bir olunca hayat daha kolay olur diyorlar. Ben kalbimi sana verdim sende bana vermeye ne dersin?

Hayatın tadı sevgiden gelir. Sevgidir hayatı tatlandıran. Ben senin hayatını tatlandırmak istiyorum. Kabul ediyor musun?

Kalbim seninle iken sanki bir farklı atıyor, adını sayıklıyor gibi kalbimin çağrısına kulak vermek ister misin?

Beraber yıldızları seyredelim, beraber gülelim, beraber dertlenelim istiyorum. Hayatımı seninle devam ettirmek istiyorum. Bunun için bana izin verir misin?

Seni görünce her şeyi unutuyorum; kalbim sanki bir başka atıyor. Sen yanımda olunca ben huzur buluyorum. Huzurum olur musun?

Kader kimi zaman güldürdü, kimi zaman ağlattı. Ama hiçbir zaman beni bu kadar mutlu etmedi. Seni görünce kaderimin değiştiğine inandım. Kaderin bana bu hayattaki armağanı olduğunu anladım. Şimdi soruyorum sana değişen kaderimin tekrar yazılmasına izin verir misin, benimle aynı kaderi yaşamak ister misin?

Dua etmeli insan; kötülüklerden korunmak, güzelliklere kavuşmak için. Güzelliklere kavuşmak için semaya açılan ellerim, dilimden düşürmediğim duam olur musun?

Eğer iznin olursa hayatına girmek istiyorum, hayatın hayatım olsun diye. Eğer iznin olursa haykırmak istiyorum kainat böyle bir aşkı kıskansın diye.

Kalbim adını sayıklıyor, gözlerim senden başkasını görmüyor. Bedenim senden başkasını istemiyor. Ellerini ellerime vermek, ömrümü ömrüne katmak istiyorum. Bana izin verir misin?

Tanımak istiyorum; beni benden alan gözleri, başımı döndüren kokunu, içimi ısıtan sesini tanımak istiyorum. Bana bu fırsatı verir misin?

Okyanuslarda kayboluyorum, boğuluyorum sana baktığımda ve biliyorum ki kurtarıcım sensin. Can simidim, kurtarıcım olur musun?

Çıkma teklifi sözleri yazımızın sonuna geldik. Sevgiliye daha fazla güzel sözler için sevgiliye uzun mesajlar yazımıza göz atabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !