Yönetim Panelli Wallpaper & Gif Uygulaması APK ( 60 TL )

0
Merhaba arkadaşlar, Android stüdyo ile düzenlemiş olduğum HD wallpaper & gif uygulamasını 60TL'ye satıyorum, Codecanyon'dan onlarca dolar sayıp alabileceğiniz kalitedeki bu uygulamaya sitemizde en ucuz fiyata sahip olabilirsiniz.

Yönetim panelli wallpaper uygulaması bu kategoride hizmet eden diğer uygulamalar ile kıyasladığınızda oldukça başarılı bir paya sahiptir, Cache ön bellekleme sistemi ile ön plana çıkmakta ve admob reklam özelliği ile siz uygulama sahiplerine para kazandırmaktadır.

Android uygulama yapmak istiyorum, android uygulama geliştirmek istiyorum, android uygulama nasıl yapılır diyorsanız bu uygulama sayesinde hem bir tanesine sahip olacak hemde üzerinde düzenlemeler yaparak kendinizi geliştirebilme imkanına sahip olacaksınız.

Uygulama hakkında çok fazla şey yazıp çizmeye gerek duymadım, demosunu test ederek tüm özelliklerini kendiniz inceleyebilirsiniz, Sormak istediklerinizi iletişim bölümünden bizlere ulaşarak sorabilirsiniz veya sadece uygulama satış işlemi için +90 538 971 11 08 nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.Hemen arayın hem bilgi hemde uygulama sahibi olun.

Tanıtım Videosu;



  • Uygulama Fiyatı: 60TL
blogarsi.com garantisi ile satışa sunduğumuz bu uygulama 44Medya İnc. Tarafından düzenlenmektedir, Emin olunki bu fiyata bu kalitede bir uygulamayı hiç bir yerde bulamazsınız, bu kalitede şuanda satışta olan uygulamaların fiyatı 150 ile 200tl arasında değişmekte ve dahada yukarılara doğru çıkmaktadır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !