SesliLoca.Com Sohbet Odaları

0
Sesli sohbet sitelerini bırakalı uzun yıllar olmuştu fakat yeniden takılma kararı aldım ve sesliloca.com sohbet sitesine arada bir girmeye başladım, bildiğiniz gibi sesli sohbet siteleri sesli ve görüntülü sohbet imkanı sağlıyan ve sohbet odaları içerisinde müzik dinleyip sohbet ederken yeni arkadaşlar edinmemize yardımcı olan sitelerdir fakat, sosyal ağların hızla gelişmesi ile birlikte bu tür sitelerin pek fazla tadı kalmadı ve bu nedenlede bizlerde bu sektörden 4 sene önce 2015 yılında çekilme kararı aldık.

sesliloca.com, sesliloca, sesli loca, sesliloca.net, sesliloca chat,


Sesliloca.com ile yeniden seslilerdeyim !


Sesliloca.com sayesinde uzun bir aradan sonra sesli sitelere giriş yapmaya başladım fakat görüyorumki artık bu sitelerin pek fazla tadı yok fakat yinede bu sektördeki diğer sitelere nazaran içerisinde bot olmadığı halde oldukça kalabalık bir ortama sahip olan sitelerin başında sesliloca gelmektedir.Bu makaleyi bir reklam amacıyla değilde son yaptığım gözlemleri sizlerle paylaşmak adına yazma kararı aldım.

blogarsi.com editörlerinden birisi olarak ben ( Hasan Şahin ) 1980'li yılların ortalarında arkadaşlık sitelerine adım attım, o dönemlerde ilk arkadaşlık sitelerinden birisine sahiptim ve günlük binlerce hatta yüzbinlerce kişiyi aynı ortamda bir araya getirecek kaliteli bir site kurmuştuk fakat, facebook'un gelişmesinin ardından sitelerimizde büyük bir düşüş yaşandığını gözlemleyerek siteyi satma kararı aldım vede sonunda satarak başka arkadaşların yanında sadece sohbet ve eğlence amacıyla takıldım, 2015 yılında ise bu tür sitelerin artık pek tadının kalmadığı kanaatine vararak sesli siteler ile olan bağımı kopardım.

4 yılı aşkın bir süre sonra skype adresimde gördüğüm eski bir dostumun mesajı ile yeniden sesli sitelere giriş yapmaya başladım, ilk olarak sesli loca sitesine giriş yaptım vede gördüklerim karşısında oldukça şaşırdım, çünkü bu dönemde artık seslilerin pek tadı kalmamıştı ve bir sitede 200 300 online kullanıcının bir arada olması neredeyse imkansız gibi birşeydi fakat sesli loca sitesinin bu sayıları yeni olduğu halde yakalaması beni çok şaşırtmıştı ve bende diğer sitelere göz attım fakat gördümki bir çok site bitmiş ve sitelerinin bitmesinin önüne geçmek için yöneticiler odalarda botlar tutuyorlar ve böylece kullanıcı çekmeye çalışıyorlar ama ne fayda artık s.... g..... davası olmaz hesabı, giren girmiştir dönüşü yoktur bunun ve çöküş başlamıştır artık.Speaky chat sisteminin kendisini geliştirmesi gerekiyordu fakat teknolojinin hızına yetişemedi ve çok çok gerilerde kaldı bu saatten sonrada yetişebileceğini pek sanmıyorum.

Tüm bu sorunlara rağmen siteler arasında oldukça fazla online kullanıcıya sahip arkadaşlık sitelerinden birisi olarak seslilocanın olduğunu gördüm ve eğer sizlerde nostalji yaşamak isterseniz bu siteyi ziyaret etmenizi sizlere önerebilirim.Peki yenilenen speakychat sistemine giriş için neler yapmanız gerek bunlarıda alt kısımdaki bölümde sizlere anlatmaya çalışacağım.


Sesliloca.com'a Nasıl Giriş Yapılır ?

Sesliloca'ya giriş yapabilmeniz için öncelikle speakychat eklentisinin bilgisayarınızda yüklü olması gerekmektedir, bu eklentiyi sitenin girişinde yer alan "Activex indir" butonuna tıklayarak indirebilir veya buraya tıklayarak speakychat.me web adresine giriş yaparak download files bölümünden speakychat.exe dosyasını indirebilirsiniz.

Speakychat.exe dosyasını indirip bilgisayarınıza kurduktan sonra yeni bir chrome tarayıcısının masa üstüne eklendiğini göreceksiniz, Chrome for speaky adındaki bu tarayıcıyı açarak üst kısımdaki internet adresi kısmına www.sesliloca.com veya net yazıp ardından enter'a basmanız gerekmektedir, sitenin ana sayfasına giriş yaptıktan hemen sonra sağ bölümde yer alan kullanıcı adı bölümüne kendiniz için bir takma ad ( rumuz ) yazıp ardından birde avatar seçtikten sonra giriş butonuna tıklayarak sohbet odaları içerisine giriş yapabilirsiniz.

Üst kısımda size anlatılanları sırası ile yaptıysanız çok rahat bir şekilde siteye giriş yapabilir ve odalar içerisinde sohbet etmeye başlıyabilirsiniz, Anlatılan işlemleri yaptığınız halde siteye giriş yapamıyorsanız alt kısımdaki yorum bölümüne yaşadığınız sorunu yazabilir veya daha iyi bir yardım alabilmek için ekran görüntüsü paylaşabilirsiniz.blogarsi.com ailesi olarak hoş sohbetler diler ve iyi vakitler geçirmenizi temenni ederiz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !