Resimli Küfürlü Sözler

0
Bu sayfa'da siz değerli ziyaretçilerimiz için resimli küfürlü sözler, küfürlü kapak sözler, en güzel küfürlü sözler, küfürlü resimli sözler, en beğenilen küfürlü sözler'den oluşan bir söz dizisi hazırladık, buradaki sözleri kopyalayarak dilediğiniz yerde kullanabilirsiniz, Uygun bir yerde kullanmanız dileğiyle.
Resimli Küfürlü Sözler

Sitemizde yer alan resimli küfürlü sözler arşivindeki sözleri facebook, twitter, instagram gibi sosyal ağlarda kapak yapmak istediğiniz kişilere gönderebilir veya paylaşabilirsiniz.

En Güzel Resimli Küfürlü Sözler

Editörün Seçimi : Sen bunu yapamazsın diyenlere, Gülüp geçirmek lazım : )
Bazı şeyler çok s.ktir edilesi.

Şansımız dönse dötümüze girer amk.

Yerinde edilen küfür şiir gibidir.

Yıkılmadım ama ayakta da durasım yok aq.

Gidene git mi deniyordu, göt mü?
Resimli Küfürlü Sözler

Koleksiyon olarak kendimi topluyorum aq.

Hava olsan nefes alanın avradını…

Ben seni sevmiştim sen neden bele yaptın.

Endoplazmik psikopat bir kulum işte.

Önceden ponçiktik şimdi parçaponçiğiz aq.
Resimli Küfürlü Sözler

Fondoteni çıkarda yüz yüze konuşalım.

Benim aklıma gelip başkasına gidişini s.k.yim.

Orospuluk beyindedir, cinsiyet tanımaz.

Yaramızı görüp de tuzlukla gelenin de avradını…

Küfür etmek günahsa ettirenin de avradını… 

Çevrim içi oluşunu izlemek de sevdaya dahil mi?

Yufka yüreğimizle kıymalı börek yaptılar aq.

İlk o yazsın diye diye hepsini evlendirdik mına koyum.

Ben senin beni sevebilme ihtimaline sokayım.

İyi niyetimizi suistimal eden şerefsizlerin de avradını…

Resimli Küfürlü Sözler

Geceleri uyuyamıyorsak eğer vardır bi o.çocuğu… 

Fondöteni çıkar da yüzyüze konuşalım aq. B.k suratlı seni…

İç güzelliği sadece organ mafyası önemsiyor aq.

Götü kalksın diye değil, kalbi atsın diye sevmiştim Sebastian.

Seni öpemedikten sonra götümden ne farkın var…

Resimli Küfürlü Sözler

Gelecek kaygısı yaşayan nesli, yaşama kaygısı sardı mına koyum.

Gittiğin yollar yol değil o yollar bir tarafına girsin…

Unutma Sebastian dal sarkar kartal kalkar çok seversen g.tü kalkar.

Körebe oynamak gibiydi aşk, hepimiz kördük ebemizi gördük.

Her derde deva olan şey; sarımsak mıydı, sarılmak mıydı? Karıştırdım.

Beni sek düşün kimseyle karıştırma koduğumun bilmem nesi…

Sen bunu yapamazsın başaramazsın diyen insanlara gülüp geçirmek lazım.

Oysa kahve içmişliğimiz de vardı bu ne hatır gönül bilmemezlik.

Mutluluğa giden yolda ayak serçe parmağımı sehpaya vurdum mına koyum.

Bu saatten sonra ben tren gibi geçerim sen öküz gibi bakarsın…

Kediler nankör, tilkiler kurnaz, köpekler sadık. Ya sen kodumun karaktersizi.

Herkesin kalbimde bir yeri var. Kiminin altı çizili, kiminin üstü!

Prensesler de lahmacun sever. Kendini bi b.k sanma isot kadar değerli değilsin.

Aşkım sen tam bir çiçeksin. – Yaaa ne çiçeğiyim peki + Göt lalesi…

A 101 değildik ama bizi de harca harca bitiremediler nereye koyuyum bilemedim.

Anlayın artık güneş gibi ısıtanı değil, yıldız gibi kayanı seviyorlar.

Bazıları çok fakir sadece paraları var aq. Soksunlar bir taraflarına he ne dedin?

Dumansız sigaranın köpüksüz biranın sensiz bu hayatın ta avradını…

Penisi yok diye kızları hafife almayın, hayatınızı öyle bir s.k.rler erkekliğinizden utanırsınız.

Kendi halinde olmak” ne güzel şey, bu kadar hal bilmezin arasında…

Ardından çaresizce bakarak canın sağolsun diyebilmekse mesele, meselenin de avradını.

İlgim ve alakam için çok özür dilerim, zira gtünü fazlasıyla kaldırdım…

Her sabah bu gece erken yatıcam diye söylenip uyumayan tayfa burada mı? Sizin taaa amk.

Kıyamam deme kıyarsın, zaman öyle şeyler yaşatır ki a… bile koyarsın.

Bu dünya dinozorların hakkıydı ama bilmem ne çocuklarına kaldı. Meteorlar bi tarafınıza girsin.

O kadar güzel seni seviyorum diyordu ki yalanını seveyim diyemedim…

Bazen çok küfür ettiğimin farkına varıyorum. Sonra koy pekguzelsozler.com götüne gitsin diyorum.

Amk küfür değildir, az mantıklı konuştur, bilmeden konuşmayın amk.

Seviyorsan git ejdadını s.k ki o da seni sevsin. Öyle aşkımla ponçiğimle olmaz o işler yeğen. Test edildi onaylandı.

Ya zaman da bize bırakıyorsa her şeyi… He ne oldu mal gibi kaldın mı?

Öpme dediğimde öpen, ittiğimde sarılan, git dediğimde kalan birini istiyorum” yazmış. Sevgili değil yavru köpek istiyor aq.

Sabreden dervişi hiç samimi bulmuyorum… Sinsi ve hin bulsam yeridir…

O adamlar dokunmayı bilir, ruhunu okşar. Öpmeyi, sevişmeyi çok iyi bilir. Ama seninle çay içiyor olmak düşüncesini anlayamazlar. Ve senin uyurken dudağında gülümseyen bordo gül, benim yüreğimi harmanlayan isyan olsun, kadın…

El ayak buz kesmiş, yürek cehennem ve sen benim kovulduğum cennetimsin, kadın. Sesinde ben varken, sakın kimseye umut verme.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !