Anlamlı Sözler, Güzel Sözler, Anlamlı Mesajlar

0

Sitemizin en anlamlı sayfalarından birisine hoşgeldiniz, burada sizler için özenle seçtiğimiz bir birinden güzel sözler yer almaktadır, beğendiğiniz sözleri kopyalayarak whatsap, instagram, facebook, twitter gibi dilediğiniz yerde paylaşabilirsiniz, sizlerde bu sayfada yer almasını istediğiniz sözleri paylaşmak isterseniz yorum bölümünü kullanabilirsiniz.İşte 10.01.2021 tarihi itibariyle güncellenen en yeni ve en güzel anlamlı sözler.

Anlamlı Sözler, Güzel Sözler, Anlamlı Mesajlar

Anlamlı Sözler

✔️Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir... 🕊️

✔️Çünkü hayırlısını istedik, O yüzden olmadı...

✔️Sen benim ilk defa bir başkasında kendime rastlayışımsın.

✔️Bir kere güldün konu nerelere geldi.

✔️Beni sevmeyi abart inan bıkmam yetmiyor derim.

✔️Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin.

✔️Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.

✔️Öpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden.

✔️Sen gülümseyince reklam arasına giriyor tüm acılar.

✔️Sen neyi seviyorum desen, o olasım geliyor.

✔️Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.

✔️Sensiz geçen günlerimin kazası yok sevgilim.

✔️Üşüdüysen söyle sevgilim seni bir kat daha seveyim.

✔️Sensin, kalbim değildir, böyle göğsüme vuran.

✔️Şurama batan, şurama batana özlem demeselerdi bıçak derdim.

✔️Sen bana Allah’ın emanetisin. Seni sevmek aşktır bana.

✔️Tahir gibi sev mesela, özür dilerim daha önce gelemediğim için de.

✔️Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.

✔️Kirpiklerinin sayısını bilirdim ben gözlerine nasıl baktığımız sen düşün.

✔️İkimizi bir kefene saralar, bir kabirde sır olalım sevdiğim.

✔️Eğer adına eşlik edecekse soyadım, Allah için ahirete kadar senindir sol yanım.

✔️Sen olmayınca buralar buz gibi. Sensizlik bir iklim adı şimdilerde…

✔️Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev. Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın!

✔️Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi.

✔️Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.

✔️Sen benim yıldız kayarken tuttuğum dilek değil ezan okunurken ettiğim duamsın.

✔️Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer ve gecem biter.

✔️Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. Mevlana

✔️Ey yar! Seninle ölmeye geldim. Ateşsen yanmaya, yağmursan ıslanmaya, soğuksan donmaya geldim. Mevlana

✔️Özledim diyorsun mektubunda. Sadece kuru bir özledim mi yazdı yanık yüreğin. Şems Tebrizi

✔️Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yan yana gelmedi. Ama gayri resmi birçok hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.

✔️Sana yerine getiremeyeceğim sözler veremem, fakat istersen hiç kullanılmamış tertemiz bir kalp verebilirim.

✔️Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah’tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.

✔️Kapına geldim. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Sen yeter ki “kim o” de. Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim. Mevlana

✔️Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.

✔️Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazıma düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam, inan hep güzel gözlerinin hasretindendir.

✔️Anlamaya çalışma hayat böyledir işte. Hep o kıyamadıklarınız kıyar size.

✔️İnsanlar değişir ve onlar genellikle asla olmam dedikleri insanlar olmaya başlarlar.

✔️Kendini ne kadar büyük görürsen gör. Bende sadece gözümün gördüğü kadarsın. Ötesi yok.

✔️Haksız yere yapılan her şeyin Allah tarafından sorulacağının ferahlığı içerisindeyim.

✔️Bir yalana inanmış olmak sizi aptal yapmaz. Çünkü saf olmak, karaktersiz olmaktan daha iyidir.

✔️İyilik yapmaya devam et. Karşındaki o iyiliğe layık olmasa bile, sen o iyiliğe layıksın.

✔️Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan, bir günahı, seni beklediğim kadar.

✔️Hiçbir dil özlemi taşıyacak kadar güçlü değildir. İnsan bu yüzden özledikçe sessizleşir.

✔️Belki de her şeyi kabullenip, hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir.

✔️İlk başta herkes iyidir. İnsanların ilk söylediklerine değil, son yaptıklarına bakacaksın.

✔️Açık sözlü olmak iyidir iyi. En kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini, en başta kaybedersin.

✔️Küçük şeylere gerektiğinden fazla önem verenler, elinden büyük işler gelmeyenlerdir.

✔️Kime ne emanet ettiysek, ya kırdı, ya da kaybetti. Anladım ki emanete en güzel bakan ALLAH idi.

✔️Kim bilir. Masalınızın kahramanı, başka bir hikâyenin figüranı olmaya gitmiştir belki de.

✔️Neden ben insanlara güvenmemeyi öğrenip ruhumu kirleteyim. Onlar güvenilir olmayı öğrensinler.

✔️Bir kadının kaderi; sevdiği adamın ihanetiyle, sevmediği adamın sadakatı arasında çizilir.

2021 yılının en güzel anlamlı sözler sayfasının burada sonuna geldik, bizlere destek olmak için sitemizi arkadaşlarınız ile paylaşabilir veya sizlerde anlamlı söz eklemek isterseniz aşağıda yer alan yorum bölümünü kullanabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !