T.C Milli Eğitim Bakanlığı İletişim

0
Merhaba arkadaşlar, eğitim sistemi ile ilgili tüm soru görüş ve önerilerinizi danıştığımız alo 147 kapatılmıştır ve artık tüm görüşmeler yeni numara üzerinden yapılacaktır.Aşağıda sizler için yeni numaraları sizler ile paylaşıyoruz.

milli eğitim bakanlığı iletişim, açık öğretim fakültesi iletişim, açık öğretim lisesi iletişim

Milli Eğitim Bakanlığı İletişim: 444 0 632
Açık Öğretim Fakültesi İletişim: 0850 200 46 10 ve 444 10 26
Açık Öğretim Lisesi İletişim: 0312 213 01 75

milli eğitim bakanlığı iletişim merkezi mebim

Üst kısımda yer alan iletişim numaraları bakanlığımızın güncel numaralarıdır, bu numaralardan 7 gün 24 saat iletişime geçebilir ve öğrenmek istediğiniz tüm sorularınızı görevlilerden öğrenebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !