Kapak Sözler, Kapak Laflar, Kapak Mesajlar

0
Söz arayan ziyaretçilerin en çok aradığı sözlerin başında gelen kapak sözler, kapak laflarkapak mesajlar arşivimiz ile sizlerleyiz, İnternet aleminin en beğenilen vede en çok kullanılmakta olan sözlerini sizler için araştırdık.Burada yer almakta olan sözleri kopyalayarak sizi kıran, üzen veya herhangi bir nedenle ona laf sokmak istediğiniz bir kişiye gönderebilir yada sosyal ağlarda paylaşarak görmesini sağlıyabilirsiniz.

Kapak Sözler, Kapak Laflar, Kapak Mesajlar

Güzel sözler sitemizin popüler söz içeriklerinden olan kapak sözlerin arasından seçmiş olduğumuz en çok beğenilen ve en fazla paylaşılan, en anlamlı kapak sözleri, en etkili kapak lafları, en güzel kapak mesajları...

Söylenilebilecek en kısa ve keskin sözleri araştırdık, bulduk ve sizler için bir araya getirdik. Özlü, anlamlı en güzel sözler blogarsi.com'un farkı ile sizlerle..Sitemizin bu sayfasında Facebook kapak sözleri, resimli kapak sözleri, özlü kapak sözleri, laf sokan kapak sözleri bulabilirsiniz.

En Güzel Kapak Sözleri / Kapak Lafları

  • Az söz erin yüküdür, Çok söz hayvan yüküdür. ( Yunus Emre )

Beni dışarıdan yargılayanlara söyleyecek sözüm yok; Zaten dışarıda kalmaları onlara yetiyor
Dünyanın en yüksek tahtına da çıksan, yine aynı göt ile oturacaksın..

Kapak resmini severek aldığım kitap gibi çıktın sende; dışı güzel içi boş…

Her kahpeliği sindiremez gönlüm. Yiğittir! Vurmayı bilmez, kırmayı bilmez. Kahpeliklere gelmez. Ama kahpelik yapanı da, hiçbir şekilde affetmez!

Beş paralık yüreklerde yaşatmadık biz sevgiyi. Paha biçilemez kılıflarda sakladık en değerlilerimizi... 

Sen bunu ister anla, istersen anlama. Kapıyı suratına çarpacak bir kansız çıkacak karşına.

Gidiyor musun? Git! Soytarısı terk etti diye, kralın sarayı yıkılmaz. 
Sen benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olamazsın…

Kimseye kendimi tanıtmak gibi bir derdim, ne de kimsenin beni tanıması gibi bir lüksüm vardır.-Yaşamdan Kopmuşçasına Kaçışlarım var insanlardan.
Etme sırtını duvardan başkasına emanet. En kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.
Bazı insanIar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.

Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler. Tek tek yazıyorum her birini bir kenara. İyi kötü, bir gün ödenecek bedeller…
Sizler Kutu Kutu Pense Oynarken Bizler Kutu kutu Ef**s içiyorduk!

Noktayı Koyduğumda Ne Senden 1 Eser Kalacak Nede bende Bir Kelime Kalacak
Gözlerinde Yaş Yoksa ruhun Gökkuşağına Sahip Olamaz.

Laf koyup havalı bir şekilde yürümeye başladığımda dizilerdeki gibi tema müzikleri çalsa ne hoş olurdu lan.

Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

Kapak Sözler, Kapak Laflar, Kapak Mesajlar
    Yok, artık sana ait tek zerre bünyemde… Sen koca bir hiç oldun bende, ettiğin tek cümle ile!

    Edebim el vermez edepsizlik edene. Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene.

    Çok talibim var diyenler; Sevinmeyin! Ucuz malın alıcısı çoktur.

    Sahne senin devam et ama sıra bana gelmesin dua et.

    Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim.

    Bana yol vermeyi düşünmeden önce… Sana verdiğim yolda yürümeyi öğren…

    Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!


    Kapak Sözler, Kapak Laflar, Kapak Mesajlar

    Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

    Aklımdan geçtin gittin, kim bilir yine kime gidiyordun.

    Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.

    Sevebileceğim birine benziyordun dedi. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.

    Benimle kurduğun hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar ucuzsan, ben de seni tanımayacak kadar pahalıyım.

    Kendini beğenmiş insanları severim. Hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek, Ayrıcalık ’tır.

    Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: Dünya beş para etmiyor.

    Laf dedi oldu kapak, söz söyledi oldu tencereye kapak.

    Ben Mevlana değilim kardeş, adam ol da gel!

    Full depo tanusum dedim, ben BMW seviyorum dedi yar.

    Senin zippon benim ateşimi söndüremez be gülüm.

    Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin…

    Sadece gülüşümü yakala, öfkem sana ağır gelir.

    Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.

    Siz benim tellerime, hangi notadan vuruyorsanız, ben o makamdan çalıp söylerim… Sıkıntı yok.

    Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

    Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, sorun atlıkarıncalar değil, arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

    Yalan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.

    Kapak Sözler, Kapak Laflar, Kapak Mesajlar sayfamızın burada sonuna geldik, en güzel sözleri buraya ekleyerek sayfamızı güncel tutmaya devam edeceğiz, aşağıdaki yorum alanına sizlerde beğendiğiniz sözleri yazıp göndererek bizlere destek olabilir veya daha fazla içeriğe göz atmak için sitemizin resimli kapak sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

    Yorum Gönder

    0 Yorumlar
    * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
    Yorum Gönder (0)
    Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
    Accept !