Anlamlı Mezar Taşı Sözleri

0
Sitemizin bu sayfasında anlamlı mezar taşı sözleri yer almaktadır, Mezarların üzerine yazılan ve bir çok mezar taşında görmüş olduğumuz anlamlı sözleri sizler için bu sayfada bir araya getirdik.İbretlik mezar taşı sözleri, mezar taşı yazıları ve daha fazlası için aşağıdaki bölüme göz atabilirsiniz.
Mezar Taşı Sözleri Kısa, Mezar Taşı Sözleri Komik, Anlamlı Mezar Taşı Sözleri, Mezar Taşı Yazıları Annem, İbretlik Mezar Taşı Yazıları, Mezar Taşı Sözleri Dua

Anlamlı Mezar Taşı Sözleri

Dün yoğun bakım, bugün yoğum bakın!

Önemli olan, dünyada iman, ahirette mekandır.

Bazınızı, bazınızla imtihân edeceğiz. En’am, 6

Her kalbin çarpıntısı, kendi ecelinin ayak sesidir.

Dünya malına sevgi, Allah ile aradaki perdedir.

İyiliği gizlemek, kötülüğü gizlemekten daha üstündür.

Ölçüleri yanlış olanların bütün ölçümleri yanlıştır.

Mütevâzı olanı Allah yüceltir, kibirli olanı Allah alçaltır.

Biz de gezerdik siz gibi, siz de geleceksiniz biz gibi.

İnanmamak ahirete gitmeye değil, cennete girmeye manidir.

Kahrolası insan ne kadar da nankördür! Abese-17

İnsan nadir değil, insanlık nadirdir. İnsan az değil, doğruluk azdır.

Allah günahları görür ve örter. İnsanlar ise, görmez ve söyler.

Sırf dünya için mi yaratıldınız ki bütün vaktinizi ona harcıyorsunuz?

İnsanlara iyiliği emredip kendinizi unutur musunuz? Bakara, 44

Seni bekleyişimizin adı yok. Sadece yüreğimizde lal olmuş duamızsın.

Kibir, bele bağlanmış taş gibidir. Onunla ne yüzülür ne de uçulur.

Bak şu ölüme, çaresiz ilacı yok. Kırma kimsenin kalbini yapacak ustası yok.

Herkes korktuğundan kaçar, yalnız Allah’tan korkan O’na yaklaşır.

Kebabı köz öldürür, ateşi su söndürür, yiğidi kılıç kesmez bir acı söz öldürür.

Kolaylaştırınız, güçleştirmeyiniz; sevindiriniz, nefret ettirmeyiniz.

İbret al yere düşen yapraktan; o da tepeden bakardı toprağa. Hz Mevlana

İşlediğiniz günâhları gizlediğiniz gibi, yaptığınız iyilikleri de gizleyiniz!

Bil ki mezar taşıdır insandan yarına kalan. Onu da başkası yaptırır, gerisi yalan!

Hiç kimse kendisi için gizlenen müjde ve mutluluğu bilemez. Secde, 17

Sesimi duyuramam, yanıma çağıramam, hala inanamam. Toprak mı oldun sen?

Sen onları derli toplu sanırsın, halbuki kalpleri darmadağınıktır. Haşr, 14

Dünyaya doymadım, gittiğim yoldan dönemedim, sevdiklerimi son kez sevemedim.

Nefsine uyan perişan olmuştur. Artık, yatıp kalkarken onun yoldaşı şeytandır.

Çok mal aç gözlüyü doyurmaz. Ecel gelince pişman olur, fakat artık işini yoluna koyamaz.

Mal, mülk, çoluk-çocuk; Allah’ın emanetleridir. Emanetlerini istediği zaman alır.

Çekme dünyanın nazını, kıl beş vakit namazını, yarın kılarım diyenin bugün kıldık namazını.

Sevgili dost, herkes kaybetti. Ölüm kazandı. Mezar taşlarına “Huve’l Baki” kazındı.

Bunlara, “Yeryüzünde fesat çıkarmayın” denildiğinde, “Biz ancak ıslah edicileriz!” derler. Bakara, 11

Azm edip gitti cihandan valideynin bir gülü, bir nihali taze idi, ola cennet bülbülü.

Peki ya sen anne? Ölümle bu kadar iç içe olduğumu bilseydin, tekrar doğurmak ister miydin beni?

Hatırlamaz mı insan, bir zamanlar hatırlanmaya değer bir şey bile değildi. İnsan, 1

Biz sizi birbiriniz için imtihan aracı yaptık. Sabrediyor musunuz? Rabbin her şeyi görmektedir. Furkan, 20

Andolsun ki biz, sizden önce nice nesilleri, zulümleri sebebiyle helâk ettik. Yunus, 13

Sakın Allah’ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma. Allah onları, blogarsi.com ancak gözlerin dehşetle bakakalacağı bir güne erteliyor. İbrahim, 42

İnsanların ne düşüneceklerinden çekiniyordun, oysa çekinmen gereken yalnız Allah olmalıydı! Ahzâb, 37

Eyyûb’u da hatırla. Hani o Rabbine, “Şüphesiz ki ben derde uğradım, sen ise merhametlilerin en merhametlisisin” diye niyaz etmişti. Enbiya, 83


Anneler İçin Mezar Taşı Sözleri

Sevgili Annemiz...seni çok özlüyoruz.hep içimizde yaşayacaksın...

Canım Annem
seni çok özlüyoruz
kalbimizdesin
nur içinde yat
çocukların...

Ana baş tacı imiş
her derde ilaç imiş
bir evlat pir olsa da
bir anaya muhtaç imiş

canım annem...ah annem sana rahmetli demek
zülum annem
kaç gün oldu sarılmayalı gül yüzünü görmeyeli

acısı içimizde dinmeyen
dünyada çilesiz günü geçmeyen
bir gün yüzü gülmeyen
annemiz
mekanın cennet olsun...

bir tanecik annemiz
toprağın bol
mekanın cennet olsun
oğulların

hayatını bize adamış olan
annelerin en güzeli en fedakarı
her zaman seninleyiz.rahat uyu
seni hiç bir zaman unutmayacağız
ruhun şad olsun.

ey güzel insan
fedakar annemiz
seni seviyor ve özlüyoruz
huzur içinde yat.

Bak yine geldim mezarının başına,
anneler gününü kutlamaya,
bir kez olsun karışma göz yaşıma,
bırak dilediğince ağlayayım,
bu senede gününü ağlayarak kutlayayım,ruhun şad olsun annem,
anneler günün kutlu olsun canım annem.

Babalar İçin Mezar Taşı Sözleri

sevgili babamız.sana rahmetli demek zülum
kaç gün oldu sarılmayalı,gül yüzünü görmeyeli,
kokunu özledik,biliyoruz gittin dönmezsin artık,
bizimkisi boş teselli,hep içimizde yaşayacaksın...

sevgili babamız.
sen hep kalbimizdesin...

babaların babası
dinmez bir an acısı
sana cennetler gerek
iyilerin babası
mekanın cennet olsun
evlatların...

baba acın yüreğimizde
sevgin kalbimizde
mekanın cennet
kalbin nurla dolsun
seni hiç unutmayacağız...

sevgili babamız
sen rahat uyu...

sevgili babamız
nerede olursa ol
her zaman yanımızda
daima kalbimizdesin
seni çok seviyoruz

sen ölmedin
kalbimizde yaşıyorsun
seni seven
eşin ve çocukların.

dünyanın en iyi babasını
hep kalbimizde yaşatacağız...
eşin ve çocukların

iyi bir baba
iyi bir dede idin
seni hiç unutmayacağız
ailen


Evlat & Eş & Asker ve Genel için Mezar Taşı Yazıları

seni hep sevecek ve özleyeceğiz...

dünde,bugünde,yarında yanınızdayım
yüreğiniz kadar yakınınızdayım
ne zaman kendinizi yakın hissederseniz
elinizi yüreğinize koyun
çünkü ben sizin için hep oradayım

ziyaretçi geçme;bir fatiha ihsan etmeden
gömülmez kimse,günü yetmeden.anıları,hayali,yokluğunun acısı ebedi kalacak
sevgili eşim,insanlık örneği babamız...

ey yolcu!
bende yaşadım geçtim
68 yaşında ecel şerbeti içtim
beni gör,kendini unutma sakın
ölüm insana herşeyden yakın.

ben seni senin yanına gelesiye unutmam
bakıp geçme ey muhammed ümmeti
bize bir fatiha okuyan bulsun cenneti

dün ben de senin gibiydim
unutma dünyayı
yarın sende benim gibi olacaksın
oku fatihayı

hüvel baki
solan bir güz gülüsün
sevilen bir ölüsün
kara toprakta değil
gönlümüzde gömülüsün.

vakitsiz ölümüne hep yürekler tutuştu.
tomurcuk iken soldun daha ne idi yaşın.

çok küçüktüm tanımadım dünyayı
esirgemeyin benden bir fatihayı..

bunca gayretin sonu değilmi?
bir avuç toprak
ölümden yana korkum yok,korktuğum tek şey unutulmak.

altından ağacın olsa
zümrütten yaprak
akıbet gözünü doyurur
bir avuç toprak...

bahara gömün beni
açan ilk çiceğin soluğuna
sudan yansıyan ilk ışığa
savurun gölgemi...

birlikte geçirdiğimiz
yılların anısı hep
bizimle yaşayacak
yaşadıkça seni
hatırlayacağız.

günden güne arttı derdim
garip kalır yerim yurdum
dostlar beni hatırlasın
erol gider adı kalır.

karaymış yazım daha doğmadan
tomurcuk gülüm henüz solmadan
dünya yı başıma etti zindan
kendi isteğim ile göçtüm
o fani yalan dünyadan

sanma ki;dünya bitmez sonsuzdur
sanma ki;toprak kazılmaz boşluktur
sanma ki;kefen sarılmaz bozuktur
herkesin ortak kaderi,ölüm

doğduk, mutlaka öleceğiz
allah hayırlı ömür,hayırlı ölüm versin.
az yaşa çok yaşa ahiri ölümdür.
şu üç günlük dünyada
her şey senin olsa neye yarar,ölüm var ölüm.

dünyada kimse kalmazdı gidenlerle gidilse
cana can kurban etmekle acılar hep silinse
herkesin canı uğruna canını vereceği var da
gönül ister kikıymetler fani olmadan bilinse.

mezarımı derin kazın
bol olsun üzerimde
lale,sümbül,gül olsun
ben öldüysem evlatlarım sağ olsun.

muradımı almadan kabire kondum
allahın emrine razı oldum.

gelip gittin yel gibi
solup gittin gül gibi
akıp gittin sel gibi
varmı dünyada sen gibi

bu dünyadan gider oldum
kalanlara selam olsun
benim için hayır dua
edenlere selam olsun.

ölüm herkes için bir fırtınadır
bugün bana esti yarın sanadır
oku sevindir
sevabı hem sana hem banadır

ziyarette huzur var
gönülden eyle dua
ruhları mutlu kılan
üç ihlas bir fatiha

ben de senin gibiydim
sen de benim gibi olacaksın
okuduğun fatihayı
kendinde bulucaksın

bir hayal imiş
geleceğe ümitle bakmak
bir masal imiş
özlenen saadeti bulmak
nasip imiş ızdırapla baş başa kalmak
olmadık,olmayacak bir rüyaymış mutlu olmak

ey yolcu düşen yolcu
görüyorsun sonucu
bu taşa ibretle bak
dönüp bir fatiha birak.

dünyayı karanlıkta geçiren felek
öksüzlükle vademi getiren felek
ahirete yaralı gönderen felek
müyesser duadan unutma bizi...

dur yolcu!
durmadan geçtiğin bu toprak
nice gençlerin yattığı yerdir
içimde esiyordu bir kanlı rüzgar
ömrümü tüketti acı ile efkar
gençliğim bitti bütün hayallerim kaldı yadigar
kaderim böyleymiş...

nasihatın bizimle
dualarımız seninle
yerinde rahat uyu
herkes kendi halinde
sen şehit oğlusun
dürüstlüğünün mükafatını
dileriz orada bulursun...

kızım unutmam seni
aylar günler değil geçse de yıllar
çıkarmı hatırımdan o tatlı dilin.
kıyılma iken öpmeye tenin
andıkça o güzel gözlerin
yansın ahımla kül olsun güller...

gülmedim şu yalan dünyada
ne dertler geldi başıma
daha doymadım yavrularıma
kara toprak aldı bağrına
allah uzun ömür versin
fatiha okuyanlara...

adımı yazdılar mezar taşına
ne boyuma baktılar ne yaşıma
anlıma yazıldı geldi başıma
allah ım böyle yazmış ağlama anam.

dünyada ne günler yaşadım gördüm
bir bahar gibiydim kışlara döndüm
artık her arzumu kalbime gömdüm
hayat sen ne çabuk harcadın beni.

aşık oldum ben Allah ın adına
doyamadım lezzetine tadına

dünya denen bu handa
ölüm geldi bir anda
eyvah ben öldüm dediğinde
resulullah olsun yanında

seni her zaman seviyoruz.
eşin.

bir gün yolun düşerse mezarıma
otlar sararmış bir mezar ara
dökme gözyaşlaını mezarıma
orada bir delikanlı yatıyor
henüz 14 yaşında...

nur yağmış yüzüne,
vatan aşkı işlemiş özüne,
gidiyor süzüle süzüle,
şehit olmuş mehmet...

yücelmiş arşa sığmaz başı,
başında nöbet tutar mezar taşı,
dizine inmiş annesinin gözyaşı,
şehit olmuş mehmet...

sen çok iyi bir eş
çok iyi bir baba idin
seni çok özlüyoruz
mekanın cennet olsun
ailen.

okursunuz taşımda
söndüm genç yaşımda
beni rahmetle anın
ağlamayın başımda.

yokluğuna alışamadık
aslında sana hiç doyamadık
sensiz yaşamak ne kadar zor
ayrılık acısını bizlere sor
yaşadıkça seni unutmayacağız
ailen.

canım seni çok özlüyoruz
sen hep bizimlesin
eşin ve oğulların

bir tanemiz seni unutmayacağız
eşin çocukların torunların

önce hayallerin öldü
sonra güzelliklerin
sanma ki unutuldun
kalbimizde sonsuz yerin
ailen

kalbin nurla dolsun
mekanın cennet olsun
seni hiç unutmayacağız
eşin ve çocukların...

mezarının üzerini kaplamak,üşümesin diye örtmek,
senin beni evladım diye sardığın gibi
kardelen çiçekleri ile sarmak istiyorum
babam.

acısı yüreğimizden
sevgin kalbimizden
hiç eksilmeyecek
çocukların

gönlün gibi toprağın bol
mekanın cennet olsun

yaram sızlar ağrır başım
yastığa damlar gözyaşım
mezarımı kaldırmayın
yanımda yok ki kardaşım.

ecel gelince bu cana
baş ağrısı bahane
mezar taşıma yazılsın
bugün bana yarın sana.

ah ölüm
murat alıp bir gün yüzü görmedim
çoluk çocuk diyar diyar gezmedim
bahar gelip çiçekleri dermedim
çok erken çaldı kapımı kader
emanetim şimdi kaldı geride çocuklarım
sahip çıkın tutuverin elinden
zalim felek erken aldı evimden
kalbimi ziyaret eden dua etsin derinden.

KOMANDO OLMAK ONURUMDUR
OLUR YA BİR ÇATIŞMADA ÖLÜRSEM
ARKAMDAN YAS TUTMAYIN
BIRAKIN TOPRAĞIMDA RAHAT UYUYAYIM
BEDENİMDEN KOMANDOMU ÇIKARMAYIN
ONLAR BENİM GURURUMDUR
ÖLÜNCE KEFENİM OLACAK
BAŞIMDAN MAVİ BEREMİ ÇIKARMAYIN
O BENİM ŞANIM ŞEREFİM OLACAK
AYAĞIMDAN BOTLARIMI ÇIKARMAYIN
ONLAR NİCE YOLLAR AŞACAK
ŞEHİT OLURSAM SIRAT KÖPRÜSÜNDEN GEÇECEK
ELİMDEN TÜFEĞİMİ ALMAYIN
O BENİM MEZARIMA SEMBOL OLACAK
YARAMIN KANINI SİLMEYİN
AHİRETTE HESABI SORULACAK

GÖĞSÜMDEN KÖR KURŞUNU ÇIKARMAYIN

O BENİM MADALYAM OLACAK...

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !