Ağır Abi Sözleri ve Mesajları

0
Siz değerli ziyaretçilerimiz için sitemizin bu sayfasını ağır abi sözleri ve mesajları için ayırdık, benim sözüm ağırdır herkes kaldıramaz diyenlerdenseniz buradaki sözler tamda sizler için.blogarsi.com'ta yer alan kısa ve anlamlı ağır abi sözlerini sosyal ağlarda, whatsApp, instagram gibi uygulamalarda paylaşabilirsiniz.
ağır abi sözleri, ağır abi mesajları, anlamlı ağır abi sözleri, kısa ağır abi sözleri, kapak ağır abi sözleri, resimli ağır abi sözleri
Sayfamızın alt kısmında yer alan etkileyici ağır abi sözlerini baştan sonuna kadar okuduktan sonra sizleri ifade eden en güzel sözü burada bulabileceğinize eminiz. Ayrıca bu sayfamızdaki en yeni ağır abi sözlerine benimde katkım olsun diyorsanız yorumlarınız ile sitemize destek olabilirsiniz.

Sitemizin bu sayfasında ağır abi sözleri, ağır abi mesajları, anlamlı ağır abi sözleri, kısa ağır abi sözleri, kapak ağır abi sözleri, resimli ağır abi sözleri yer almaktadır.

ağır abi sözleri, ağır abi mesajları, anlamlı ağır abi sözleri, kısa ağır abi sözleri, kapak ağır abi sözleri, resimli ağır abi sözleri

Mevzu derin be güzelim, ayıkamazsın. Ne kadar çok sevildiğini, kendin bile anlayamazsın.

Senin yapacağın atar, sanma ki beni bağlar. Çocukken boş teneke ile davul çalıp ses yapan çocuklardık. Sen atar yaptıkça, yeniden o sesi hatırladık.


Sanıyor musun ki bir daha bu kadar çok sevilirsin? Kusura bakma güzelim. Böyle bir sevgi için, sen ancak hayal kurarsın. Bir daha uğruna gençliğini feda edecek, bir deli daha bulamazsın.


Tespihimiz elimizdeyse, hakkıyla çekeriz. Garibana nefes olur, zalimin nefesini keseriz. Düşmüşe vurduğumuz görülmemiştir. Biz ezersek ancak, garibanı ezeni ezeriz.


Güzel gülen adamlar, acıyı hakkıyla yaşanlardır.

Psikopattır gülüşlerim. Karaktersize önemsiz gelir küfürlerim. Kimse hariçten gazel okumasın, adam olana dostçadır benim sözlerim.
Bizde sevgi sözcükleri, boş tenekelerin çıkardığı sese benzemez. En dolusundan yürekten çıkar. Biz seversek, bizim gibisi kaldırır, bizim gibi olmayan çabuk bıkar.

Her önüne gelene kadınım demek yerine önce kendine bir defa adamım diyebilsen, tüm sorun çözülmüş olacak paşam.
ağır abi sözleri, ağır abi mesajları, anlamlı ağır abi sözleri, kısa ağır abi sözleri, kapak ağır abi sözleri, resimli ağır abi sözleri

Kapak Ağır Abi Sözleri

Damsız girilmeyen ortamlar bize terso. Selamsız girilmeyen ortamlar, bizim mekanımızdır hemşo.

Üç beş kendini bilmez, çok aksi birisi olduğumu söylüyormuş. Aksilikle, gevşek ve yavşak insanları sevmemek arasındaki ince çizgiyi görememişler anlaşılan.

Bela ile aramızdaki hız yarışı başladı. Yavaş yürüsem o bana, hızlı yürürsem ben ona yetişiyorum. Mıknatıs gibiyim be hafız. Nerede bela var, üzerime çekiyorum.

  
Ya baş rolde yer alırım, ya yönetmen koltuğunda. Ama senin senaryo yazdığın ortamda, figüran olmam ben asla.

Sabrımın sonu selamet değil, kesinlikle felakettir. Sabrımı sınamaya çalışanların dikkatine, önemli sunulur.

Bize basit sevdalar hep terstir. Birilerinin peşine düşmek gibi bir niyetimiz asla olamaz. Aklımızda kalacakların değil, aklımızı alacakların peşindeyiz.

Güya benim iyiliğimi düşündüklerinden, bana zarar verenler var. Benim iyiliğim yerine, yaptığınız yavşaklıkların sonucunda ne oluruz diye, kendi iyiliğinizi düşünmeniz önemle tavsiye edilir.

Bir eyvallah ile, bir haydi yoluna dememe bakar her şey. Bu iki kelimeden önce yaşananları, hiç yaşanmamış gibi davranmakta üstüme yoktur.

Herkes kral olup, taç takmak peşinde. Sayılar öyle seviyeye ulaştı ki, adam olacak insan sayısında bir hayli düşüş olduğu tespit edildi.

Gevşekliğin moda olduğu bir ortamda, delikanlılık ve ağır abilik itici gelebilir. Sorun yok. Zaten biz bela mıknatısıyız. Ondan başkasına çekici gelmiyoruz be güzelim.

Daha düne kadar ağabey diye peşimizde koşan pastörize süt çocukları, bugün karşımızda tespih sallayıp atar yapar olmuşlar. Anlaşılan o ki, bizim kendilerini hala çocuk kabul ettiğimizi anlamamışlar.

Şu hayatta öyle yavşak ve gevşekler var ki. Yüzünde can verecek kadar dost ve delikanlılar. Arkandan ise canını alacak kadar düşman ve fistanlılar.

Hayaliyle yaşayıp hayal kurduranların, hayallerini yaşayamamaları dileğimle.

Çektiklerimi görüp bundan mutluluk devşirenler, aslında bu çekilenlerle bu koca  binanın temelinin, daha sağlam olduğunun farkında değiller.

Hiçbir menfaat için, hiçbir şekilde eğilmem.  Hesap vereceğim tek makam Rabb’imdir. Kuluna asla hesap vermem.

Bizde kadın, bizim olsa da olmasa da namustur. Bizimken kendi namusumuz, değilse bir ailenin namusudur.

Bundan sonra kim neye layıksa, odur onun için tek değer. Herkes nasıl davranırsa, değerini kendisi belirler.

Zaman çok değişti artık. Menfaati uğruna insanlık ve şerefini satanlar, menfaat uğruna dostunun boynuna satılık levhası takanlar. Ne menfaatlerle işimiz olur, ne menfaatperest gevşeklerle işimiz olur.  Ortamlarda bizi öne çıkaran yanımız, işte bu asil duruşumuzdur.
ağır abi sözleri, ağır abi mesajları, anlamlı ağır abi sözleri, kısa ağır abi sözleri, kapak ağır abi sözleri, resimli ağır abi sözleri

Anlamlı Ağır Abi Sözleri 

Ağır abilik, verdiği sözde durabilmektir. Sözü uğruna, ölümü göze alabilmektir.

Tarz peşinde koşmak için ağır abi takılanlar, sosyete kızlarının silikon dolu dudakları gibidir. Ne kadar şekil almaya çalışırsa çalışılsın, orijinallikten uzak olduğu bellidir.

Kalemimi kırdığını söyleyen gevşeklere son sözüm. Kırdığınız kalemin mürekkebinde boğulacaksınız.

Hata yapmak insana mahsustur. Her insan hata yapar. Ama erkek adam, yamuk yapmaz sadece hata yapar.

Her erkeğin sevgilisi olabilir. Lakin her kızın delikanlı sevgilisi olmaz.

Dünyanın düzeni bozuldu. Pek kalmadı eskisi gibi adam kalan. Günümüzde üç kuruş menfaat için, kimisi yalan olmuş kimisi zehirli bir yılan.

Bir kere yaralanmış delikanlı yüreğimiz. Bu yüzdendir uzatılan çiçek dalını bile, zehirli bir hançer zannedişimiz.

Öyle şahsiyetsizler var ki, onu adam diye takip eden gölgesine bile yazık.
Delikanlı adam, dizleri üstünde yaşamak yerine, ayakta ölmeyi tercih eder. Eğilip bükülmektense, ayakta ölmek ona yeter.

Bindiği araba, giydiği elbise ile hava atanlar. Aldanmıyorum cakanıza. Sizi ancak tanımayanlar adam sanırlar.

Hiçbir zaman günün adamı olacak kadar karaktersiz olma. Hakikat, değişmeyecek tek gerçektir. Bu yüzden eğer delikanlıysan, sadece hakikati kovala.

Bizi annelerimiz kendine dikkat et diyerek değil, sakın kimseye bulaşma diyerek büyüttü paşam. O yüzdendir, bizim hayatımızda imrenerek baktığın bu deli dolu yaşam.

Sağda solda pabuç sürtüp evine ekmek götüremiyorsan. Boşuna delikanlılıktan, ağır ağabeylikten bahsetme be paşam.

Biz bir tek kendimizi düşünemedik. Derdi olana derman, yolcu olanın yanında yollara revan oluruz. Herkesin derdini hatırlamaktan, kendi kendimizi unuturuz. Bu yüzdendir ki sevmeyenimiz kadar, sevenimizde çoktur.

Kimine cesaret verir, kimine çok ağır gelir sözlerim. Çünkü alem bilir ki, delikanlıdır yüreğim. Dost olanla yolum  vardır, düşman olanla sorunum vardır. Dost olana dünya vardır. Düşman olana dünya dardır.

Ağır Abi Aşk Sözleri

Aşk bir gün biter dert bir gün biter artistliğe ne gerek var efendi olun yeter. Kimine göre yalanım kimine göre kralım ben adamına göre adamım. Beni bir gün boynum eğik görürseniz bilin ki yere düşen bir şeyi almak için eğilmişimdir. Diz üstü yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim. Serseriler ağlamaz ağlarsa kimse susturamaz sunu bil ki sosyete kızı herkes serseri olamaz...

 

Acı çekiyordum senden sonra, fakat unuttuğun bir şey vardı. Çektiğim her acı beni değil, içimdeki seni öldürüyordu.

 

Sevmenin günah olduğunu bilseydim yemin ederim yinede severdim gülüm.

 

Meyhaneden masam kaldırıldı,karakoldan defterim dürüldü,savcı kalemimikırdı,darağacına tesbihim asıldı,sevmek bu kadar suçsa beni asın razıyım.

 

Çocuk yok karşında anlatma masal, kurbağa bekleme olursun sanal, bizim sevgimiz her zaman real, delikanlı gibi seviyoruz ağır abileri izliyoruz.

 

Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersin ki serseri ağlamaz,  serseri bi kayboldu mu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsun ya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevip de aşık olamaz.

 

Firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbekar çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz ve de hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz.

 

Modası değişmeyen tek şey kefen. Hala daha cebi yok, beyaz ve hala tek parça.

 

Bu günde ölmedik, ama yaşadık mı ? O da belli değil.

 

Güneş yüzlüm benim senin için karanlıklardan çıkıp taktım belime silahımı ağır abi olmanın yoktur hesabı.

 

Fazla uzun cümleler kurma bana manitanın yanında alırım ifadeni tenhada, dua et manitan yanında!

 

Dumanımda o yoktu sigarayı bıraktım kadehimde o yoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda o yoktu uyumayı bıraktım baktım ki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım.



Bazı kadınların pembe olsa da kimliği, adamım diye gezen bir çoğundan daha mavidir yüreği.

 

O benim delice tutkum, hiçbir zaman iyileşmeyecek yaramdı.

 

Benim gözüm karadır sevdiğime değer veririm değer verdiğimi severim, sen benim değerimi bilmedin şimdi sokak köşelerinde değer ara kendine değersiz insan!

 

Erkeklerin kalbi mezar gibidir, bir giren bir daha çıkamaz, kadınların kalbi 5 yıldızlı otel gibidir giren çıkan belli olmaz.

 

Aşksız kalmış bir delikanlı kaldırımda oturuyor gözleri dumanlı, belli çektiği aşk yarası...

 

Bir delikanlının aşkı ya silahla biter yada sevgiyle gider..

 

Biz bakmayız yoldan geçen kıza, laf atmayız şehirdeki karılara , delikanlı olacaksın yanımızda , efendi gibi duracaksın çarşıda...

 

Bir kadını mutlu etmek için; dost gibi dertleş, baba gibi koru, adam gibi sev.

 

- Delikanlılık aso giyinip, tesbih çekmekle olmaz yiğidim! Delikanlı adam önünü ilikler büyüklerinin elini öper sevdiğine yanlış yapmaz!

 

Unutma, sen gitmekle eylem yaparsan, ben unutmakla devrim yaparım.

 

Delikanlı sevdi bir kere gönül dinler mi dert dinlermi itirazları! delikanlı sevmiş bir kere acı çekse de belli etmez sevdiğine bakar güler delikanlı işte sevdiğinin dibinde.

 

Adamlık, her gün aynı kadına aşık olmaktır .

 

Delikanlı adam rahat uyumaz, delikanlı adam sevdiklerini rahat uyutur

 

Var mısın yok musun hayatımda belli değil, seni seveceğime yarışmaya katılırdım sevenlerin arasını yapardım güzelim.

 

Serseriler ağlamaz ağlarsa kimse susturamaz sunu bil ki sosyete kızı herkes serseri olamaz.

 

Bana aşktan bahsetme sevmek kim sen kimsin! Sevmeyi biImeyen aşk acısı ne biIsin.

 

Oluruna bıraktım artık, gelişi güzel yaşıyorum hayatı ve şu üç günlük dünyada hiç takmıyorum, 5 kuruşluk insanları.

 

Zamana bırak dediler, bende öyle yaptım. Gün,hafta, ay, yıl derken sadece şunu anladım eskiyor, ama eksilmiyor kalp ağrısı.


Her genç delikanlının sevgilisi olabilir ama her genç kızın delikanlı sevgilisi olamaz.


Alemde dayı olmuşuz ne fayda sözlerde kral olmuşuz ne fayda, bir güzel sevdik sonunda oda bize bakmıyor batsın bu sevda.

En güzel vede anlamlı ağır abi sözleri sayfamızın burada sonuna geldik, sizlerde sevdiğiniz sözleri bizlerle paylaşmak isterseniz alt kısımdaki yorum alanına sözlerinizi yazabilirsiniz.Sizlerin eklediği sözler arasındaki en beğenilenler sitemizin üst bölümüne sizin adınıza eklenecektir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !