Güzel Sözler, Günün En Güzel Sözleri, Resimli Sözler

0
En güzel ve etkileyici sözleri, günün sözlerini, sevgililerinize, arkadaşlarınıza, kısacası eş, dost ve akrabalarınıza söylenebilecek güzel sözler ve özlü sözleri bir araya getirdik.Sosyal medya hesaplarınızdan veya mobil cihazlarınız üzerinde yer alan uygulamalardan gönderebileceğiniz tüm sözler sizler için burada.
Güzel Sözler, Günün En Güzel Sözleri, Resimli Sözler, Anlamlı Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler

Güzel Sözler, anlamlı ve komik sözler, sevgiliye güzel sözler, kapak sözler, özlü sözler, laf sokucu sözler, ağır sözler, damar sözler, atarlı sözler, dini sözleri, duygusal sözler, etkileyici ve en güzel kısa sözlerin bir arada yer aldığı tek adres.


İçeriklerine Göre Bu Özel Sayfada Yer Alan Güzel Sözler

  • Yeni Güzel Aşk Sözleri
  • Yeni Güzel Komik Sözler
  • Kaliteli En Güzel Ağır Sözler
  • Yeni Güzel Özlü Sözler
  • En Güzel Whatsapp Durumları
  • Kırık Kalplere Aşk Sözleri
  • En Güzel Yaşam Sözleri
  • Dini ve İslami Sözler
  • Atarlı Sözler
  • Laf Sokucu Sözler
  • Güzel Başarı Sözleri
  • Damar Sözler
  • Güzel ve Anlamlı Sözler
  • Manalı Sözler
  • Ziyaretçilerimizden gönderilenler

Güzel Sözler

“Kadın ve erkek EŞİT değil, EŞTİR. Birbirlerinin yerine geçmek için değil, birbirlerinin yanında durmak için vardırlar.” Senai Demirci

Çok zor da olsa aşkta beklentilerini aza çek… Yok diyorsan, o zaman dayanmak zorunda kalacaksın hayatın sana sunduklarına, KOR da olsa…

“Birine verilecek sevgin yoksa ona ümit dolu gözlerle bakma!” Can Yücel

Adam olmak cinsiyet meselesi değil şahsiyet meselesidir.

Günün adamı olmaya çalışma, hakikatin adamı olmaya çalış. Çünkü gün değişir ama hakikat asla değişmez.

Düşlerim vardı görmekten korktuğum, hislerim vardı söylemekten korktuğum, şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum, şimdi sen varsın kaybetmekten korktuğum.

‘’Gerçeği, insanların ölçüsü ile değil; insanları gerçeğin ölçüsü ile tanı.’’ Hz.Ali (r.a)

YaIan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekan yetmiyorsa yaIan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı bir dene.

‘’Devler gibi eserler bırakmak için, karıncalar gibi çalışmak lazım.’’ Necip Fazıl Kısakürek

Aşk dudaktan çıkan bir kelime değil, gözlerden akan yaştır. Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil, uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.

“İyi iş, bir başkasının yüzüne mutluluk gülücüğü konduran iştir.” Hz. Muhammed (SAV)

“Cevizin kabuğunu kırıp özüne inmeyen cevizin hepsini kabuk zanneder.” Gazali

Beni bir kez aldatırsan yazıklar olsun sana; ikinci kez aldatırsan yazıklar olsun bana…

Ne denli yükselirsek, uçmak bilmeyenlere o denli küçük görünürüz.

“Hayata yapılacak o kadar çok hata var ki, aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin anlamı yok” Sartre

Ben senin için SIRADA/N bir kekliktim ya, gözün hep başka yerlerdeydi. Kim bilir anlarsın belki Mecnun’un neden vazgeçtiğini!

Yanlış iliklenmeye başlayan bir gömleği ne yaparsan düzgün olarak giyemezsin. Aynen hatalı başlanan bir ilişki de asla doğru yaşanmaz.

‘’Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur.’’ Yunus Emre

‘’Yaşam, çok zalim bir öğretmendir. Önce sınav yapar, sonra ders verir.’’ Andre Gide

‘’Bir erkeğin yumruğundan daha serttir bir kadının son sözü: Çünkü biri dişlerini döker, diğeri düşlerini.’’ William Butler

Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. Erkekler bildiğini okuyor, kadınlarda onların canına okuyor.

‘’Arkadaşlık kuvvetli bir bağdır. Paraya ihtiyaç olunca başvurulmazsa, ömür boyu sürer.’’ Mark Twain

Sen çare arıyorken o bahane arıyorsa, aranacak bir şey kalmamıştır!

Patronuma; “Yeni arabanız çok güzeI.” dedim. O da bana; “Eğer kendine hedefIer koyar, çok çalışır ve işini iyi yaparsan öbür sene daha iyisini alabilirim.” dedi.

Birini küçük düşürmek için boşuna uğraşma amacına asla ulaşamazsın. Çünkü başkasına attığın o çamur önce senin ellerine bulaşır.

Herkes hayatta belli kararlar verir ve verdiği kararların bedelini öder.

Hayat bana çok şey öğretti; seni her halinle kabul etmeyen, sana her durumda destek olmayan birine, kesinlikle yaslanmayacaksın. Yoksa yıkılırsın…

Editörün seçimi: ‘’Arkadaşlık kuvvetli bir bağdır. Paraya ihtiyaç olunca başvurulmazsa, ömür boyu sürer.’’ Mark Twain



En Güzel Aşk Sözleri & Etkileyici Aşk Sözleri

Herkesin hayatta bir kеz bir mucize yаşаmаk hakkı olduğunа inаnıyorum. Bеnim pаyımа düşеn mucize de sensin sevgilim.

Şu dünyadaki her şey bir düzen içinde. Ve sen sevgilim bu düzenin en güzel detayısın!

Ay karanlığa, taş toprağa karışsa bile ben sana karışmaktan, seninle bir olmaktan vazgeçmem!

Kalbine girip, “Buralar hep benim!” tavrını sergilemek istiyorum!

Güneştir ikimizi birleştiren: Hem sana hem bana doğar çünkü.

Sensiz her şey anlamsız. Gelişinle canlanır dünyam.

Her umutsuzluğa düştüğümde aklıma gülüşün, güzel yüzün geliyor. Kaç defa hayatımı kurtardın nereden bileceksin?

Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım...!

Yağmurları seviyorum. Ancak seninle ıslandığım, sokaklarda yürümeyi seviyorum ancak seninle yürüdüğüm. Beklemeyi bile seviyorum ancak sensen beklediğim.

sev biraz beni bunca kader  bunca gözyaşı dinsin, sev biraz; dünyam degişsin yeter artık . Her gidenin ardından koşmaya değmez bu dünya , beni bekle sen , severim seni ben

Ben seninle yanmaya razıyım. Küllerimiz karışacaksa ne kadar canımın yandığı önemli değil.

Sevmek bu dünya üzerinde bir renkse. Sana hissettiklerim kocaman bir Gökkuşağı!

Seni öylesine sıradan, akıllıca sevmek hep mantıksız geldi. Böyle deli bakan bir kadını deli sevmek lazımdı.

Aşk aşığı şair eder, zencir eder, katı taşı mum eder.

Dünya üzerinde sevgiye ne kadar yer var bunu bilmiyorum! Ancak benim içimde sana ait kocaman bir dünya var! Bunu biliyorum!

Ev gibi kokuyordun, huzur gibi. İlk görüşte anlamıştım bana yuva olacağını.

Boş boş etrafa bakmam onu görmeyeceğimi bildiğimden. Siz benim gözlerimi bir de ona bakarken görün!

Sana fazlasıyla güçlü bir zayıf yönüm var!

Zaten benziyorduk birbirimize. Çok da geçmedi o ben oldu, ben o. Sonra biz olduk. İki kişilik sahne tek bir perdede bitti. Kapandı mevzu.

Gidilecek çok da bir yer yok. Yanından başka!

Konu senden mevzu derinimde!

Benim senden başka bildiğim yol yok. Yürüyeceğim başka bir yol da istemiyorum.

Bir kere kokunu getirmişti burnuma rüzgar. O an anlamıştım! Hayatımda öylesine bir yere sahip olmayacaktın!

Anlattıklarımdan çok anlatamadıklarımdansın.

Bulutlar ve sen! Böylesine yapmacık bir dünya için fazlaca güzelsiniz!

Seni görünce… İçim karnaval, içim bayram!

Dokunduğu her şey muazzam bir hal alıyor! Onu daha güzel anlatabileceğim başka bir cümlem yok!

Bir an olsun çıkmaz mı bir insan akıldan. Ruhum sanki işgal altında!

''Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum" Özdemir Asaf

Senin bir gülüşün ruhumdaki tüm karanlıkları aydınlığa kavuşturuyor!

Beklediğime değen en güzel şeysin sen! Sabrın selametisin!

Derdim de, derdimin  dermanı da sensin!

‘’Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem.’’ Özdemir Asaf

Olduğun yeri güzelleştiriyorsun! Dokunduğun yer cennetten bir köşe oluyor!

Ben sana bu hayatı en güzel şekilde yaşatacak insanım.

Dünyada tek çöp ait olmasın bana, sadece sen bana ait ol!

‘’Aşk; bir bakıma sobaya dokunmak gibidir. Bir defa yanarsın, izi kalır. Sonra bir daha dokunmazsın, sadece yanına yaklaşırsın.’’ S. Akın

‘’Öyle bir zamanda gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın.’’ Orhan Veli Kanık

Evleniriz belki bir gün, belki çocuklarımız olur. Bana benzer şair olur, sana benzer şiir olur.

Editörün seçimi: Boş boş etrafa bakmam onu görmeyeceğimi bildiğimden. Siz benim gözlerimi bir de ona bakarken görün!

Aşk Sözleri (Devamı)


Güzel ve Komik Sözler

Kuaförden çıkan kız öz güven patlaması yaşarken, berberden çıkan erkek eve gitmenin en kısa yolunu arar.

Aşk döngüsü: saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, boynuz ayı, alkol ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış.

Eve tok gelirim, annem niye dışarıda yedin der. Aç gelirim, evde yemek yok der. Evden kaçmam yakındır.

Ah be çocuk ah! Seninki, masalda ki pamuk prensese âşık olmak değil. Uyutulduğun ninnideki bostana giren danaya yüreğini vermek.

Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. Erkekler bildiğini okuyor, kadınlarda onların canına okuyor.

Benzinin 5 TL olduğu bir ülkede istasyon görevlisine neden pompacı dendiğini şimdi daha iyi anlıyorum.

Aşk elmayı yemekle başlar ve sonrasında da ayvayı yemekle biter.

Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum son durak seninkisi müsait bir yerdi.

Ya aşkıma karşılık ver ya da peşinde eskittiğim ayakkabıların parasını ver.

Bazı insanlar ağaç gibidir, uzaktan bakınca boylu poslu. Yanına gelince bildiğin odun.

Sıradaki küfür Facebookta önce ekleyip, sonra kimsin diye sorana gelsin.

Açlık başımda duman ilk oruç ilk heyecan kovaladıkça kaçan iftar saati misin?

Kimsenin değişmesini beklemeyin. Kütük tersten okununca da kütüktür.

Şehirler arası otobüsün mola yerindeki yıkanışı seyretmekten zevk alanlar gelin toplanalım.

Arsızın yüzüne tükürmüşler, kapsama alanı dışındayım demiş.

Ferdimi anlatacak kadar arabesk biliyorum.

Medeni halimiz bekar olacağına, bekar halimiz medeni olsun.

Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız.

Uğurlu sayısı hatundan hatuna değişen canlıya yavşak denir.

Zorla güzellik olmaz, estetikle olur.

Günah işleyip işleyip suçu bana atmayın. Not: Şeytan

Beni Türk kebapçılarına emanet edin.

Girdiğimiz günahlar, öldüğümüzde aynen bize girecek. Saygılar.

Sabahları Adriana Lima gibi Metrobüs durağına gelen o kızlar koltuk kapmaya gelince Kibariye’ye dönüşmeseler iyiler aslında.

Yeni doğan çocuğa “Kamuran” adını vermekte nedir? Çocuk resmen hayata 35 yasında başlıyor.

Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım.

Aşkın çevirdi beni meşgule gel beraber kaşık atalım bir tabak keşküle.

Nasipten öteye köy yok. Onun da adresini bilen yok.

Babam sevdi annemi aldı, Mecnun sevdi Leyla’yı aldı, ben sevdim babayı aldım.

Her hatanın bir bedel vardır ve en kötüsü pişmanlık olarak ödenendir.

‘’Biz küçükken saklambaç oynardık ben herkesi bulurdum.’’ Müge Anlı

Paranın ne önemi var, önemli olan miktarı.

Sen kutu kutu pense oynarken ben ise kutu kutu efes içiyordum.

Senin yaptığın atar benim hayatıma renk katar.

Koyamadım hayatımı bir biçime, koyayım böyle hayatın içine.

Dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim.

Bir kadını aldatmak büyük başarıdır, her hayvan yapamaz.

Bu hayatta gülmemi isteyen tek kişi fotoğrafçıydı.

Yapılan araştırmalara göre; kadınların çoğu 30 yaşına kadar trip 30 yaşından sonra ise terlik atıyor.

Kafam rahat etsin diyorsanız, altına yastık koyun.

Gönlünde yer yoksa bana güzelim fark etmez ben ayaktada giderim.

Ne esrar ne efes, kafam seninle güzel prenses.

Bedava geldiğin dünyada trilyonluk havan kime güzelim.

Hayat kısa kelebeklere rakı verin.

-Aşkım ben çok mu şişmanım? +Şuradan iki sandalye çek anlatayım.

Londra’da uluorta yiyip içenlere oruç tutmuyorsunuz, bari tutana saygınız olsun, ayıp be dedim. Sen de yiyorsun dediler. Ben seferiyim dedim.

Maaşın ne kadar çok olursa olsun naaşına bir pamuk yetiyor.

Dokuz parmağında dokuz marifet var. Bir parmağıyla hep burnunu karıştırıyor.

Nöbetçi eczane gibiyim, bütün hastalar beni buluyor.

Futboldan pek anlamıyorum. Bana en yakın gelen takım, nevresim takımı.

Düşünüyorum öyleyse varım, üşeniyorum öyleyse yarın.

Şekerden evimiz tuzdan hayallerimiz vardı, ne yazık ki dün yağmur yağdı.

Boşuna dönme dünya, okeylerin ikisi de bende.

Hayranım sana, bir kısa mesajla ömrümü kısaltabiliyorsun.

Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.

Aşk bir oyunsa, aldatmak ne oluyor? Oyuncu değişikliği mi?

Parayla Saadet olur, Merve olur, Hale olur, Jale olur. Parasız en fazla Naciye ne biliyim Hayriye falan olur.

Editörün seçimi: Londra’da uluorta yiyip içenlere oruç tutmuyorsunuz, bari tutana saygınız olsun, ayıp be dedim. Sen de yiyorsun dediler. Ben seferiyim dedim.

Komik Sözler (Devamı)

En Güzel Ağır Sözler

Bazılarının yalanlarının ulaştığı yerlere bizim hayallerimiz bile ulaşamıyor!

Baş olanlar övünmesin ne gelirse başa gelir, dizler yere değer amma, baş dönerse taşa gelir.

İnsanlar da fotoğraf gibidir. Ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi.

Kusura bakma canım tek kişilik benim yanım. Sen yüreğindeki kalabalıkla benim yanına sığamazsın!

Canın yana yana öğrenirsin zamanla kime ne kadar değer vermen gerektiğini.

Ulaşamadığın kadına kaşar demeyeceksin paşam! Biraz delikanlı olup; bu beni aşar diyeceksin!

İhanetin telafisi, kahpeliğin bahanesi olmaz.

Yemine gerek görmeyecek kadar sözlerine sadık ol.

Yolu doğru olanın yükü ağır olurmuş.

İki yüzIü insan pazar tezgahı gibidir? Öne iyiIerini koyar, arkası hep çürüktür!

Benim duygularım oyuncak değil, sen fazla çocuksun.

Hayat bazen her şeyi s.kt.r edince güzel.

Sabırdan sonra söylenen söz ağır olur. Söyletmeyin!

Bensiz bir ömür boyu geçir müsait bi yerine.

Hayata baktığın pencereden düşmen dileğiyle; hoşça kal!


Hadi kaldır kadehi! Varsa şerefine, yoksa gidişine içelim.

Sokak lambası gibisin, kime yandığın belirsiz.

Laf olsun diye konuşmuyorum ki, konuşuyorum laf oluyor.

Gelecekten bahsedenlerin gidişine hastayım.

Kimseyi küçük görme, noktada küçüktür ama cümleyi bitirir!

Her şeyi bilmene gerek yok, haddini bil yeter.

Gözümden akan yaşlar, değerimi bilmeyenlere sadakam olsun!

Bu saatten sonra ben başkasını düşünerek yazarım, sen de üstüne alınarak okursun.

Su kadar aziz olanlar, su kadar ucuz olanlar var.

Unutma senin küle çevirdiğin kalbe bir başkası üfleyerek can verir.

Ben adam yerine koyuyorum o yerini beğenmiyor.

Şerefin kadar konuş desem, sonsuza dek susacak insanlar tanıyorum!

Ne kimsenin köpeği olduk ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk.

Koyduysa sana yokluğum, işte o zaman mutluyum.

Gidenin arkasından diz çökmeyin, cenaze namazında secdeye varılmaz!

Başka biri olmaya çalışmak, kendinizi harcamaktır.

Yanıltmasın seni melek bakışlar, bazen şeytan bile beni ayakta alkışlar.

Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.

Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil, menfaatlerdedir.

Bazı insanlara verebileceğin en büyük değer, isimlerinin baş harfini büyük yazmak olur. Gerisine inanın değmezler.

Reçetene ‘yol’ yazıyorum, istediğin kadar alabilirsin!

Deli gibi severek aklını almalısın kadının. Yarı yolda bırakıp ahını değil.

Acını içinde tut Allah bilsin. Başkası bilirse acın büyür.

Her insan kendine yakışanı yapar. Çünkü kalite asla tesadüf değildir.

Hadi kaldır kadehi; varsa şerefine, yoksa gidişine içelim.

Unutma, sen gitmekle eylem yaparsan, ben unutmakla devrim yaparım.

Sana değer verip aşkı bulacağıma X’e değer veririm Y’yi bulurum daha iyi.

Ben seni kalbin atsın diye sevdim. Götün kalsın diye değil!

Ölmeyi çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.

Bazı insan girdiğinde odayı aydınlatır, bazısı da çıktığında.

Suskunluğum soylu bir meydan okumadır ama karaktersiz olanda işe yaramaz!

Bir insanın kıyafeti, boyu posu o insanı cemiyete buyur ettirir. Daha sonra ise o insanın konuşmaları, yaptıklarının göstergesi onu cemiyetten yolcu ettirir.

Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına. Ya zaman yanlıştır, ya da insan.

Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

Anladım ki birçok insan vücudunun su ihtiyacını, tükürdüğünü yalayarak gideriyor.

Ayrılık kolaysa senin için, el sallamakta zor değil benim için!

Elinden geleni yaptıktan sonra, sıra ayağından geleni yapmakta: Gitmek gibi mesela…

Bana takıl hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.

Oralarda benden yok, bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var, görsen şaşarsın.

Kısa mesajda bile 160 tane karakter var ama sende 1 tane bile yok!

Kişiliğinde şeref yoksa eğer ne kadar başın dik yürürsen yürü, gökyüzü dahi yüzüne tükürür.

Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadım! Yarı yolda bırakanı da; bir daha adam yerine koymadım.

Sen şimdi beraber yürüdüğümüz o kadar yolu, tek başına geri dön mü diyorsun?

Editörün Seçimi: Oralarda benden yok, bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var, görsen şaşarsın.


Ağır Sözler (Devamı)

Güzel ve Etkileyici Özlü Sözler

‘’Mutluluğu tatmanın tek çaresi, onu paylaşmaktır.’’ Byron

Dostlarını tanımak mı istiyorsun? Hata yap!

Biz umudumuzu yalnızca Allah’a bıraktık.

İyileri aptal sandığımız yerde yitirdik insanlığımızı.

Sen benim şarkımsın, herkesin dili dönmez.

‘’Küçük şeylere gereğinden çok önem verenler, elinden büyük iş gelmeyenlerdir.’’ Eflatun

İyi insanlar kaybetmez, kaybedilir.

Üzüntüsü sahte olanın, ağlaması gösterişli olur.

İnsanın özü ne ise gözü de onu görür.

‘’Hayatınızın kalitesini hayatınızdaki insanların kalitesi belirler.’’ J. Brown

Aşırı yüz bulan ve her dediğini yaptıran aşk usandırır.

Vefa, çok ağır yüktür. Her insan taşıyamaz.

‘’Hakları ve zevkleri ellerinden alınan gençler, onların yerine daha gizli ve tehlikeli olanlarını koyar.’’ J. J. Rousseau

Dost dediğin düştüğünde yanında olan değil kalkman için el uzatandır.

Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.

Herkes aynı anda geceyi yaşar ama herkesin karanlığı farklıdır. La Edri

Birileri arkanızdan konuşuyorsa, onlardan öndesiniz demektir.

‘’Peşinden gidecek cesaretin varsa, bütün hayaller gerçek olabilir!’’ Che Guevara

Elimden gelenin fazlasını yaptım, elimden giden için.

Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur.

Arkadan konuşmak yalnız ahlaksızlık değil, korkaklıktır da.

Kadın kasa gibidir, şifresi bilinmeden açılmaz.

Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi. Oğuz Atay

Herkesin niyeti neyse eline geçecek odur. Hz. Muhammed

Ne kazandık bu kadar bakmak ile leyleğin ömrü geçer laklak ile.

Biz Allah’tan razı olursak, Allah’ta bizden razı olur. Mevlana

‘’Başarı, istediğini elde etmek, mutluluk ise, elde ettiğini sevmektir.’’ Brawn

İnsan kırılan kalbi için küsmeyi bulmuş. Bakmış affedemiyor susmayı bulmuş. La Edri

Sizi sevmiş, size inanmış ve güvenmiş birini hayal kırıklığına uğratmayın.

İlk başta herkes iyidir. İnsanların ilk söylediklerine değil, son yaptıklarına bakacaksın.

İplerdeki düğümler bir şekilde çözülür. Asıl mesele boğazındakiler. La Edri

Haklı olduğun mücadeleden korkma! Bilesin ki atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler.

Büyük randevu bilsem nerede, saat kaçta? Tabutumun tahtası, bilsem hangi ağaçta?

İnsanların mutlulukları ya da mutsuzlukları, kaderin olduğu kadar da karakterlerinin eseridir.

Yaşamak dünyada en nadir şeydir. İnsanların büyük çoğunluğu var oluyorlar, hepsi bu.

İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş.

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmez. Albert Camus

‘’Gömleğin ilk düğmesi yanlış iliklenince, diğerleri de yanlış gider.’’ C. Bruno

Ne kadar çok insana güvenirsen o kadar çok yaran olur. Güven, insanı öldüren en sinsi mikroptur.

İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş.

Oysa defalarca sormuşlardı, büyüyünce ne olacaksın diye; “MUTLU” diyemedik. Çünkü çocuktuk; akıl edemedik.

Dost için sırtımı köprü yapmaya hazırım ben, yeter ki temiz kalpleri taşıyan ayaklar geçsin üzerimden.

Uzanabileceği her şeyi tutmak isteyen insanın bir süre sonra farkına varacağı tek şey ne yazık ki ellerinin boş kalmasıdır.

‘’Hayat bazen insanları, birbirleri için ne kadar çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır.’’ P. Coelho

Hayat, her gidenin ardından koşmaya değmez bilmelisin. Sen gelecek olanları bekle, gidecek varsa bırak gitsin.

Her insan bedeninin çürüyeceğini bilir ve bundan korkar ama çoğu insanın ruhu gövdesinden önce çürür, nedense bundan korkmaz.

Kendinizi başkalarına anlatma çabasına girmenize gerek yok. Herkes kimliğini cebinde, kişiliğini benliğinde taşır.

Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek bir şeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.

İyi kilerin keşkeklerini geçsin bu hayatta çünkü zamanı geri çevirmek için saatin yelkovanı ile oynamak fayda sağlamaz.

‘’Dünyanın gerçek gizemi görünmeyende değil, görünendedir.’’ Oscar Wilde

Unutma ellerini Rabbine açabiliyorsan anla ki O seni dinliyor, çünkü O Rabbin öyle bir Rab ki, kabul etmeyeceği duanın ellerini semaya açtırmaz.

Gülümsüyorum çünkü biliyorum ki gülümsemek; dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram, düşmanlarıma karşıda en asil darbedir!

Ağızdan çıkan, yürekten kaynaklanır. İnsanı kirleten de budur çünkü kötü düşünceler, cinayet, zina, cinsel ahlaksızlık, hırsızlık, yalan tanıklık ve iftira hep yürekten kaynaklanır.

Akşam ezanından sonra kopacakmış ya kıyamet, belki de o yüzden akşam ezanından önce evde ol der anneler, son bir kez daha görebilmek için.

‘’Aşk Hafta beş Lira ile geçinemez.’’ Somerset Maugham

Editörün Seçimi: Kendinizi başkalarına anlatma çabasına girmenize gerek yok. Herkes kimliğini cebinde, kişiliğini benliğinde taşır.

Özlü Sözler (Devamı)


En Güzel Whatsapp Durum Sözleri

Bugün yap ya da yarın pişman ol!

Yalnızlığım hayatımın tek sırdaşı.

Zaman bütün hayallerimize ağzımın payını verdi.

Lafın bile gelişi var sen hala neredesin?

Kalbime söyleyemedim gittiğini seni halen benimle biliyor.

Bin günahın olsa da bana bir gün ahım yok sana.

Yüreğine giden bir bilet kes cam kenarı değil can kenarı olsun.

Tek kişilik miydi bu şehir sen gidince bomboş kaldı.

Alnımdan öp ki oraya adın yazılsın.

Her konuşmak isteyişinde ona bakıp susmaktır aşk.

Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık tanıyamam seni.

Ölmek sorun değil de hani bir gün mezarıma gelirsin de kalkıp sarılamamak koyar bana.

Şimdi söndü ışık sustu dudağımdaki sen çalan ıslık. Dünya ahiret acımsın artık.

Ne hasta bekler sabahı ne taze ölüyü mezar ne de şeytan bir günahı seni beklediğim kadar.

Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum son durak seninkisi müsait bir yerdi.

Sevdan üflendi bir kere vakit aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde gönlüm gönlüne emanet.

Yazıyorum ama sana değil!

Yıkıldı yolunu bekleyen şehir. Şimdi gelsen de bir gelmesen de.

Sen gittin artık yoksun ve boşuna yağıyor yağmur. Birlikte ıslanamayacağız ki.

Ve bazen de seninle konuşmak iyi geldi diyebileceğin birisi olmalı.

Ey yalnızlık nikâh mı kıydın bana. Helalimmişsin gibi her gece giriyorsun koynuma.

Gözlerinin Kahvesinden koy ömrüme kırk yılın hatırına Sende kalayım.

Sana iki kelimelik sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı? Evet. Seni seviyorum.

Her şeyi boş verdim, boş verdiklerimin arasına hoş geldin.

İçimde ölen biri var.

Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı.

Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil.

Her şeyi boş verdim boş verdiklerimin arasına hoş geldin.

…sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹıq ؛ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ ıʞuɐS.

Zengine, “Nerden aldın?” fakire, “Nerden buldun?” derler.

Kolunu ısırıp saat yapıp bu saatten sonra benimsin diyesim var.

Sana muhtaç olduğum şu anda gel yaşamak olsan da gel ölüm olsan da gel.

Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki…

Hadi simit satanı anladım kestane satanı da. Peki ya dost satan o da mı ekmek parası?

Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.

Susmak kabullenmek değil cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa uzun yorgunlukları vardır.

Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın bense hep arkandan ağladım.

Hâlet-i ruhaniyemdir kelâm ettiğim lisân! Ya onadır ya Onunla Olana ya Aşkadır ya da Aşkla yanana!

Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

Otopsi istiyorum hayallerime, kurduğum düşler eceliyle ölmüş olamazlar.

Whɑtsɑpp’ı keşfetmeni bekliyorum.

Sen bakma benim bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz.

Paslı bir yalnızlıktı avuçlarımda ardımda bir yürek yükü rüzgâr. Ne zaman sevmeye koyulsam doğrulup çoğaldı ayrılıklar.

Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor sonra ağlıyor akşamları küsüyor geceleri çok seviyorum.

Artık gelecek planlarımı hayattan gizli yapıyorum. Sanki hayat işini gücünü bırakıp planlarımı bozmak için her şeyi yapıyor.

Hayat illegal!

Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey değmeyenlere yüreğimin değmiş olmasıdır.

Kafanı yastığa her koyduğunda aklına geliyorsa ya kimsede görmediğin mutluluğu tattırmış ya da çok derin yaralar bırakmıştır.

En azından deniyoruz.

Whatsapp Durumları (Devamı)

Türkiye'nin Güzel Sözler, Günün En Güzel Sözleri, Resimli Sözler sayfasının tabikide burada sonuna gelmedik, bu sayfayı dahada güzel bir hale getirmeye devam edeceğiz, buraya sizlerde sözler ekleyerek bizlere destek olabilirsiniz, ayrıca eklediğiniz sözler arasında en beğenilenler sayfanın en üst kısmında sizlerin adına yayınlanacaktır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !