Açık Öğretim Lisesi Sınav Tarihi Belli Oldu !

0
Herkesin merakla beklediği açık öğretim lisesi sınav tarihi belli oldu, yapılan açıklamalar, ders seçme ve sınav tarihi hakkında bilgiler aşağıdaki bölümde yer almaktadır.2020'in son aylarına yaklaşırken açık lise öğrencilerini sınav telaşı sardı ve herkes sınav tarihini merak ediyor, bu konu ile ilgili açıklama yapıldı.

aöl sınav tarihi, açık öğretim lisesi sınav tarihi, açık öğretim lisesi sınavı ne zaman

Açık öğretim lisesi tarafından yapılan açıklama aşağıdaki gibidir;

Açık Öğretim Lisesi ilk kayıt ve kayıt yenileme iş ve işlemleri tamamlanmıştır. Ancak öğrencilerimizin 8-9 Aralık 2018 tarihinde yapılacak olan sınava sorunsuz bir şekilde girebilmeleri için Müdürlüğümüzce Açık Öğretim Lisesi Sistemine aktarılan dersleri ve bu derslere ait notların kontrolleri devam etmektedir.

      Yukarıda belirtilen nedenle öğrencilerimizin 05.11.2018 tarihinden sonra, 8-9 Aralık 2018 tarihinde yapılacak olan sınav için seçtiği dersleri kontrol etmeleri gerekmektedir.

      Öğrencilerimize önemle duyurulur.
Üst kısımdaki açıklamaya göre 05.11.2018 tarihinde ders seçme işlemi, 08.12.2018 ve 09.12.2018 tarihlerinde ise açık öğretim lisesi sınavı yapılacaktır.Konuyla ilgili açıklamaya buradan ulaşabilirsiniz.

Sitemizin bu sayfasında aöl sınav tarihi, açık öğretim lisesi sınav tarihi, açık öğretim lisesi sınavı ne zaman yapılacak gibi sorularınıza yanıt vermeye çalıştık, bu sayfa sürekli olarak güncellenecektir, sürekli olarak bu sayfayı takip ederek güncel ders seçme ve sınav tarihlerinden haberdar olabilirsiniz.
Tags

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !