Ücretsiz Google Play'e Uygulama Yükleme

0
Bir çoğunuz eminimki ücretsiz google play'e uygulama yüklemek veya google play'e ücretsiz uygulama yükleme işlemi nasıl yapılır öğrenmek istiyorsunuz fakat bunun pekte imkanının olduğunu sanmıyorum çünkü google'da böyle bir seçenek yok ve ücretini ödemeden asla herhangi bir uygulama yükleyemez ve tanıtımını yapamazsınız.
İlandada gördüğünüz gibi kısa süreliğine ilk 10 kişiye uygulamalarını ücretsiz tanıtma imkanı sunuyoruz.Uygulamalarını ücretsiz tanıtmak isteyen arkadaşlar bizimle irtibata geçebilirler. ( Ücretsiz Tanıtım Kampanyamız Bitmiştir )

Google Play'e uygulama yüklemek için 25$ dolar ücret ödemeniz gerekmektedir veya aracı kişiler ile irtibata geçerek kendi uygulamalarınızı onlara çok daha uygun fiyatlara yüklettirebilirsiniz.Google Play Store'de uygulama yayınlama başlıklı sayfamıza göz atarak konu hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilir veya bizimle iletişime geçerek uygulamalarınızı 10 TL gibi bir fiyata google play store'ye yüklettirebilirsiniz.

Hayır, ben hiç ücret ödemeden uygulamamın tanıtımını yapmak istiyorum fakat nasıl yapabilirim bilmiyorum diyorsanız, uygulamalarınızı büyük sitelerde paylaşıma sunabilirsiniz.İnternet ortamında bir çok apk indirme sitesi var hepsine uygulamalarınızı yükleyebilirsiniz fakat 10 TL verip google playe yükletirseniz sizler ve uygulamalarınız için daha karlı bir iş olur.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !