4445375 - Tivibu Müşteri Hizmetleri

0
Tivibu iletişim numarası ve Tivibu müşteri hizmetleri numarası arıyorsanız bu numara 4445375'tir, Müşteri hizmetleri ile görüşmek ve kendilerine ulaşmak isterseniz bu numarayı kullanabilirsiniz.Türk telekom alt yapısı ile hizmet veren tivibu saten bir çoğumuzu sıklıkla aramakta ve kendilerini aramanıza fırsat vermemektedir.Bir çok kişide kendilerini arıyan bu numaranın kime ait olduğunu bilmemektedir.

Bu numaradan sürekli olarak aranıyorum ama hangi firmaya ait olduğunu bilmediğim için açmıyorum diyorsanız bu vesile ile öğrenmiş oldunuz, Sürekli aranmaktan rahatsız oluyorsanız sizleri sürekli arıyan numaraları telefonunuzun kara listesine ekleyerek direk engelleyebilir veya sizi arıyan firmaların müşteri hizmetleri ile görüşerek sizleri rahatsız etmemesini ve gerekmediği sürece yani önemli durumlar olmadığı sürece aranmamanızı sağlıyabilirsiniz.

tivibu, tivibu müşteri hizmetleri, 4445375


Bu makaleyi yazmaktaki amacım, Ben ve ailem kıbrısta tatil yaparken sürekli olarak 4445375 nolu numaradan aranmamdı benim bu firma ile sadece internet aboneliğim var fakat tivibu gibi diğer aboneliklerle herhangi bir bağlantım yok bu nedenle acaba bu numara hangi firmaya ait diye aratırken gördümki Tivibuya aitmiş ve daha sonra tekrar tekrar aranmamak için kara listeye ekledim ve keyfime baktım daha sonra Türkiyeye dönüş yaptığımda kendileri ile irtibata geçerek neden zırt pırt aradıklarını soracağım.

Tivibu müşteri hizmetleri 4445375 ile ilgili yorum, görüş ve önerilerinizi alt kısımdaki bölüme yorum olarak yazabilir vede düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.Sizlerin düşünceleri bloğumuzu takip eden diğer arkadaşlara yardımcı olacaktır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !