Seni Seviyorum Sözleri

0
Bu sayfamızda sevgilinize söyleyebileceğiniz seni seviyorum sözleri ve sevgiliye seni seviyorum mesajları yer almaktadır, İçerisinde seni seviyorum sözünün geçtiği en güzel sözler ve mesajlar tek bir arşivde sizlerle, beğendiğiniz sözleri sevgilinize söyleyebilir veya whatsApp, facebook, twitter, instagram gibi sosyal mecralar üzerinden gönderebilirsiniz.
Seni Seviyorum Sözleri, Sevgiliye Seni Seviyorum Mesajları

Seni Seviyorum Sözleri, Sevgiliye Seni Seviyorum Mesajları


“Ben her şeye erinirdim senden önce fakat seni kısaltmadan sevdim. Uzun uzun, sanki bir ömür gibi, sanki yeni bir ömrüm olsa, sana verecekmiş gibi”

Seni öylesine deli gibi seviyorum ki. Şeytanların nutku tutulup bize maşallah diyorlar.

Seni sevdiğimi gözlerine baktığımda anladım. Gözlerin benim kalbimin ta ortasından vurdu. Yalnız bunu nasıl yaptın onu anlamadım. Hiç böyle aşık olmamıştım.

Seni seviyorum sözünü ben herkese kullanmam. Kıymetlidir, saklarım söz sandığımda. Sen benim en kıymetli sözümü çaldın. Tüm dünyada en çok sana yakışırdı, bu söz. Seni seviyorum sevgilim.

Öylesine yeni ve taze ki içimde ki sevgi. Yıllar geçtikte eskimeyecek. Sana olan bu kocaman aşkım, inan hiç bitmeyecek.

Sen yeter k, bana seni seviyorum de. Sözlerinle olmasa da gözlerinle söyle. Ben hissedeyim, yeter bana.

Ne zaman üzülürsen, başın sıkışırsa, ağlarsan, acıdan dayanamazsan hep beni ara. Seni seviyorum bunu sakın unutma.

Bana hep soruyordun neden seni seviyorum demiyorsun diye. Her zaman söylenmez o söz. Hissederek söylemek gerek. O sözün sorumluluğunu almak gerek. İşte şimdi daha iyi anlıyorum. Bu kelimenin en çok yakıştığı insan. Seni deli gibi seviyorum.

Aşkımız eminim yıllara meydan okuyacak, yıllar geçse de hiçbir şey eskimeyecek. Ve sende göreceksin sana olan sevgim benim hiçbir zaman bitmeyecek.

Sana 100 dilde seni seviyorum demeyi bende bilirdim. Seni dilimle bir içimden binlerce kez sevmeyi seçtim.

Benim bugün seni sevmem bitmez asla. Bugün olur, yarın olur ya da öbür gün. Ben seni deli gibi severim bunu sakın unutma.

Sarılmak anca seninle güzelmiş bunu anladım. Yanımda olman dünyalara bedelmiş, sensiz deli gibi yandım. Seni deli gibi seviyorum a be kadın.

Sana söylediğim her cümlelerim aslında şiir kokuyor. Son anıma kadar, son sözlerimi söyleyene kadar seni sevmeye devam edeceğim. Ve her defasında seni deli gibi sevdiğimi söyleyeceğim.

Sen benim başımın belasısın. Ama bir belayı bu kadar çok sevebileceğimi asla düşünmezdim. Ne söylersen söyle, sen haklısın.

Yüreğimde kötü duygular yoktur benim. Çünkü yüreğimde sen varsın. Sanma ki gittiğinde seni unuturum, ben nereye baksam orada sen varsın.

Kime anlatsama sana olan büyük aşkımı ve sevgimi, kime bahsetsem senden, senin yerinde olmak istedi. Seni o kadar çok seviyorum ki sevgili, kimse senin gibi olmadı.

Birine çok değer vermek onu kaybetmenin birinci aşamasıdır. Önce çok değer verirsiniz, seversiniz yavaş yavaş yok olur. Çünkü onun gitmesi için ona sadece “seni seviyorum” demeniz inan yeterli olur.

Bana kızma. İnsan anca, aşık olunca, çok sevince kıskanır, sahiplenir, yanında olmak ister, karışır, her anını bilmek ister, sevmek ister, görmek ister, onun ellerini hep tutmak ister. Anla beni, seni nasıl çok sevdiğimi.

Seni benden başkası böylesine sevmez, seni deli sevip, ömrüne ömrünü sermez. Benden sonra birine bağlanırsan, emin ol onun sevgisi asla seni kesmez.

Sen benim içimde olan kocaman boşluğu dolduruyorsun, içimi ısıtıp rengarenk boyalarla boyuyorsun. Bana sen böyle neler yapıyorsun. Sana deli gibi aşığım haberin olsun.

Bilmiyorsun, seni deli gibi sevdiğimi. E öğrensene be güzelim. Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.

Ve sen çıktın karşıma, sen öncekilerime inat gibi. Sanki senden öncem hiç yokmuş benim. Hiç kimse gerçek değilmiş. Hiçbir sevgi böylesine büyük değilmiş. Emin ol Mecnun ol dağlarını del deseler, bir gün düşünmeme sevgili.

Önüme dünyaları sermek isteseler, seninle ölmek isterim. Senden sonrası yok deseler, e ben zaten bunu biliyordum derim.

Seni çok seviyorum sevgilim, bunu unutma. Aşkım kocaman büyük sana. Bu cümleleri öylesine kurmuyorum, ölesiye kuruyorum sana.

Sen bana geldin ya, şimdi dönüp bütün benden gidenlere teşekkür ediyorum. Beni sana bıraktıkları, seni de bana bıraktıkları için.

Bana çok büyük bir ayrıcalık tanıdılar bu hayatta. Neden diye sorarsan, bir aynaya baksana.

Ayırma asla gözlerini benden, benim seni sevdiğim gibi sev beni. Öylesine kocaman sev ki. Kıskansın tüm aşıklar, utansın tüm bülbüller ve darılsın tüm güller.

Sen bana seni seviyorum demesen de olur. Ben seni seviyorum. Sen bana sadece, sana güveniyorum de ne olur. Çünkü bilirim ki, sen herkesi sevebilirsin belki ama herkese güvenemezsin.

Sen benim sevgimi ne tahmin edebilirsin ne de görebilirsin. Öylesine derin, öylesine içten seviyorum seni. Hiç bitmeyecek bir yangın gibi, hiç sönmeyecek bu ateşin.

Hayatıma girdiğin andan beri güzelleştirdin. Seni nasıl sevdiğimi anlatmam için yeni bir dil icat etmem gerekiyor. Çünkü sevgilim, hiçbir dilde seni nasıl sevdiğimi anlatacak kadar kelime yok.

Ben senin o masum bakışlarını sevdim. Herkes bakabilir, herkes görebilir, herkes gülebilir ama inan bana sevgilim, hiçbir bakış ve hiçbir gülüş senin gibi değil. Sen benim bir anlığım değil, ömürlüğümsün.

”Bir insan nasıl sevilir anımsamıyorum. Öğret bana. Tut elimden, gözlerimin içine bak, okula başlamış çocuğa abeceyi öğretir gibi, kırk senelik budiste namaz kılmayı öğretir gibi, sabırla öğret bana seni sevmeyi. Merhameti ve şefkati elden bırakma. Öyle bir bak ki bana, hırçınlığım gözlerinin buğusundan utanıp kendi kendini yok etsin..”

“Hangi dile çevirirsen çevir şiirleri,
yeniden de anlayacağın tek şey, seni sevdiğimdir.”

“Sen benim kabul olmuş duamsın.”

“Senin gözlerin dışında hiçbir gözde duymuyorum aşkı.
Ne olur bana bakmaktan vazgeçme…
Aşık olmak için değil,
seni yazmak için duymak istiyorum aşkı.”

“Beni ne kadar seviyorsun diye sorma. ”Dünyalar kadar” desem değil. Ben seni bir damla su kadar seviyorum. Muhtaç olduğunda anlarsın.”

Göz göze geldiğimizde haykırıyorum gözlerimle sana. Duymuyor musun?

“Başını omzuma yasladı.
Ve evrende ki tüm taşlar yerine oturdu.”

“Sen yeter ki içinden de olsa bir #seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın kâfî !

”#Seni seviyorum.” Dudaklarından dökülecek bu iki kelimede saklıydı tüm mutluluk.

“Ben seni seviyorum filan diyemem sana. Uyurken sırtını ört, hız yapma, dövüşe karışma, çok içme falan cildim. Sen anla..”

Tanımadığım bütün kadınlar hesabına seviyorum seni
Yaşamadığım bütün çağlar hesabına seviyorum seni
Enginlerin kokusu sıcak ekmeğin kokusu hesabına
İlk çiçekler hesabına eriyen kar hesabına
İnsanın ürkmediği temiz kalpli hayvanlar hesabına
Sevmek hesabına seviyorum seni
Sevmediğim bütün kadınlar hesabına seviyorum seni

ilk kez gittigim bir sehir gibisin sevgili
önce bir yabancilik
sonra bir aliskanlik
daha sonra bagimlilik yaratiyorsun bende
´& ben sana ait olmadigim halde MEMLEKETIM gibi seviyorum seni ..

Sevmenin en uzun halisin sen.

“Az sözle çok şey anlatacaksın.
Seni seviyorum diyeceksin yalnızca
fakat öyle her vakit değil,
sadece hissettiğinde.”

“#Seni seviyorum,
fakat nasıl?
avuçlarımda camdan bir parça gibi kalbimi sıkıp
parmaklarımı kanatarak
kırasıya,
deliresiye…”

seni seviyorum sözleri
“Bugün seni çok seviyor olabilirim,
Fakat bu yarın nefret etmeyeceğim mananına gelmez.
O yüzden kalbimdeki yerini bil ve beni çok üzme.”

“Sevdalı gülüşünle
yüreğimde dağlar devrilir
bütün ömür feda edilir
senin uğruna…”

“- Neden ben ?
– Kalbin çok sıcaktı ve ben üşümüştüm.”

“Öylesine güzel seviyorum ki seni.
Öylesine saf.
Öylesine temiz.
Öylesine derin.
Ve öylesine değil…”

Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş…

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !